Double Whammy [Compound]

Thanks voor de video, 3x niks dus.
Kunnen dus drogen tot we een ons wegen

Het is niet wat we als liefhebbers/freaks op dit forum gewend zijn, zeker niet voor de prijs waar hij doorgaans ook nog eens te koop voor stond/staat. Maar vind het toch wel een sierlijk blokje. Zou ik hem zelf kopen aan de hand van dit filmpje of de voorgaande van de productie: dat niet. Maar als je hem al hebt is het een leuk ding voor de avond lijkt mij.

Het is niet wat we als liefhebbers/freaks op dit forum gewend zijn, zeker niet voor de prijs waar hij doorgaans ook nog eens te koop voor stond/staat. Maar vind het toch wel een sierlijk blokje. Zou ik hem zelf kopen aan de hand van dit filmpje of de voorgaande van de productie: dat niet. Maar als je hem al hebt is het een leuk ding voor de avond lijkt mij.

Aan de shapes, effecten zelf, tempo is niks miss mee inderdaad. Aleen de dikke knallen en grote spreiding is toch wat het geheel wat slapper maakt naast de boxen met kooi.

Inderdaad, de crosettes komen er nog het best uit en de V-shape/fanshape maakt nog wel iets goed. Verder zakt deze helaas wel door het ijs, zeker gezien de relatief forse vraagprijs.

Jammer dat ook het straatfilmpje vergelijkbaar presteert..
Nog steeds niet evo waardig, burst en spreiding ontbreken compleet..
De kleuren komen wel helder en mooi over!
We gaan er het beste van maken.

Balen zeg, had tegen beter weten in deze in de bestelling laten staan. Wordt snel afsteken en niet meer aan denken. Ook wel twee keer nadenken voordat ik nog zo'n doosje koop van evo zonder kooi. 100 euro! Kun je heel wat mooiers voor krijgen.

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen. Niet wat ik ervan hoopte toen ik hem bestelde, maar dit wordt gewoon genieten om 18:00 zondag.

Met een beetje wind blijft er helemaal niet veel meer van over. Ik bewaar hem denk voor als we ooit weer een Oud En Nieuw krijgen met weinig wind.

Precies zo als op de demo in Pijnacker. Je ziet de potentie van de box. De opbouw, de kleuren bij de crossetes enz maar hij mist gewoon echt kracht.

Back
Bovenaan