Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat jij vind interesseert mij eigenlijk niet zo veel eerlijk gezegd
denk dat je mij met iemand anders verward, zit haast nooit in de chat![]()
wat een diepgaand, spannend, traantrekkende en emotioneel verhaal vwkfreak! een absolute bestseller in the making![]()
lekker alles op anderen afschuiven, en vooral niet luisteren naar mensen die er hier al wat langer in zitten.. maar goed, kunnen we het nou weer over dit stuk vuurwerk hebben ipv al dit gezaniktja sorry maar mensen kijken ook niet langer dan hun neus is.. account mag nieuw zijn maar ben van de oude garde
Beetje vreemd, tenzij die dealer geen zaken doet met GBV-WECO of is "vergeten" om sommige dingen te bestellen o.i.d. Andere dealers krijgen het wel gewoon binnen dus paniek zaaien lijkt me niet nodig.
lekker alles op anderen afschuiven, en vooral niet luisteren naar mensen die er hier al wat langer in zitten.. maar goed, kunnen we het nou weer over dit stuk vuurwerk hebben ipv al dit gezanik
lezen is een vak apart..
Weet niet hoe je relatie is met de dealer maar ze mogen dat niet weigeren.Na lang twijfelen toch maar gevraagd of ik deze kon annuleren. Dat ging helaas niet, dus ga ik 'm gewoon lekker afsteken, maar wel wat vroeger op de avond! Vind de kleuren en effecten nog steeds erg mooi, alleen komen ze door de zwakke burst en spreiding gewoon veel minder goed over. Het is een beetje alsof je een heel goed verhaal verteld maar je je stem kwijt bent..
Nat haha ja drijf nat nou goed . Dat vuurwerk staat weken in een dichte zee container nat is wel een ruim.begrip.. het vocht gehalte zal vast kunnen zakken maar daar ga je geen harde burst van krijgen en ook geen ronde boeketten....Voor wat het waard is, ik begreep wel dat de kans groot is dat deze nat geschoten is. Geen idee hoe die presteert als hij goed droog is. Ik ben benieuwd naar de eerste straatfilms op 1 januari, want nu word een heel artikel compleet de grond in gepraat op basis van 1 demo. ik heb 'm niet in de bestelling, en ook heb ik geen aandelen EVO....