Double Whammy [Compound]

tja sorry maar mensen kijken ook niet langer dan hun neus is.. account mag nieuw zijn maar ben van de oude garde
lekker alles op anderen afschuiven, en vooral niet luisteren naar mensen die er hier al wat langer in zitten.. maar goed, kunnen we het nou weer over dit stuk vuurwerk hebben ipv al dit gezanik

Beetje vreemd, tenzij die dealer geen zaken doet met GBV-WECO of is "vergeten" om sommige dingen te bestellen o.i.d. Andere dealers krijgen het wel gewoon binnen dus paniek zaaien lijkt me niet nodig.

Dit klopt helemaal. Ook wij hadden er meer verkocht dan we in bestelling hadden staan. En toen was ie ineens uitverkocht bij GBV. Wij hebben het opgelost door de ontbrekende bij andere dealers te kopen, dat verlies nemen we voor lief, er is nu eenmaal geen lekkere vervanger voor de Tomahawk:D

Ik heb een manier gevonden waarop deze niet tegen gaat vallen; het wordt het eerste dat ik af ga steken om 18:00 uur.

Valt hij tegen, dan komt er alleen maar beter spul achteraan.
Valt het mee, dan heb ik een mooi geniet momentje.

Andere manier is om hem tegelijkertijd met een karton Caïro C af te steken. Heb je ook nergens last van.

Bewaar hem zoals meerdere hier op het forum voor het 18:00 uur moment samen met een paar Cruise Rockets.
Zal hem proberen te filmen. Je weet maar nooit straks presteert de Whammy prima.:D

Na lang twijfelen toch maar gevraagd of ik deze kon annuleren. Dat ging helaas niet, dus ga ik 'm gewoon lekker afsteken, maar wel wat vroeger op de avond! Vind de kleuren en effecten nog steeds erg mooi, alleen komen ze door de zwakke burst en spreiding gewoon veel minder goed over. Het is een beetje alsof je een heel goed verhaal verteld maar je je stem kwijt bent..

Na lang twijfelen toch maar gevraagd of ik deze kon annuleren. Dat ging helaas niet, dus ga ik 'm gewoon lekker afsteken, maar wel wat vroeger op de avond! Vind de kleuren en effecten nog steeds erg mooi, alleen komen ze door de zwakke burst en spreiding gewoon veel minder goed over. Het is een beetje alsof je een heel goed verhaal verteld maar je je stem kwijt bent..
Weet niet hoe je relatie is met de dealer maar ze mogen dat niet weigeren.
Aangezien het artikel nog niet aan jou is uitgeleverd kan je deze zonder opgaaf van reden annuleren.

Ik ben overigens absoluut geen voorstander van artikelen annuleren maar kan me heel goed voorstellen dat je dit artikel liever kwijt dan rijk bent.

Voor wat het waard is, ik begreep wel dat de kans groot is dat deze nat geschoten is. Geen idee hoe die presteert als hij goed droog is. Ik ben benieuwd naar de eerste straatfilms op 1 januari, want nu word een heel artikel compleet de grond in gepraat op basis van 1 demo. ik heb 'm niet in de bestelling, en ook heb ik geen aandelen EVO....

Voor wat het waard is, ik begreep wel dat de kans groot is dat deze nat geschoten is. Geen idee hoe die presteert als hij goed droog is. Ik ben benieuwd naar de eerste straatfilms op 1 januari, want nu word een heel artikel compleet de grond in gepraat op basis van 1 demo. ik heb 'm niet in de bestelling, en ook heb ik geen aandelen EVO....
Nat haha ja drijf nat nou goed . Dat vuurwerk staat weken in een dichte zee container nat is wel een ruim.begrip.. het vocht gehalte zal vast kunnen zakken maar daar ga je geen harde burst van krijgen en ook geen ronde boeketten....

hoeveel verstand heb jij van zeecontainers? ik heb 10 jaar gevaren, en kan je zeggen, met de route die die schepen afleggen kan alles zeker weten zeiknat worden in dichte containers. niet nat van zeewater maar nat van condensvorming en broei in die dingen die gewoon buiten aan dek staan. zeker deze klasse 1.4 explosieven staan juist lekker aan dek, blootgesteld aan de elementen. Vanuit China, waar het gewoon koud is, door het Suez kanaal, waar het gewoon 40 graden is, weer naar ons, waar het weer koud is. Met de zon op die containers word het nog wel warmer dan 40 graden ook in die dingen.

Daarnaast als een winkelier mij verteld dat hij er ook een aantal in zijn handen kreeg, die helemaal klam en nat aanvoelde, en de volgende dag of die avond de demo was...
Ik zeg niet dat het minder presteren van dit artikel zeker weten daardoor komt, maar het kan zeker wel meespelen.

Back
Bovenaan