Vuurwerk Huizen
VWC lid
Boten die om moeten varen
GBV verwacht vandaag de laatste containers in huis te hebben en al hun dealers voor kerst uitgeleverd te hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Boten die om moeten varen
Persoonlijk heb ik wat doordachte gokjes gewaagd met nieuwe items, rekening ermee houdend dat het tegen kan vallen en dat je hier en daar leergeld betaalt. Echter de goede kwaliteit van Evolution, Pangu en iets mindere mate Wolff waren inputfactoren bij deze gokjes. Dat is nu dus voorbij. Vanaf nu wordt het volledig cherry picking wat betreft bewezen goede en/of gekooide items.
Daarnaast ga ik het natuurlijk nog zien in de praktijk of het zo gaat tegenvallen als verwacht. Ze gaan in ieder geval voor 12-en de lucht in.
Positieve noot: in de jaren 80 was het helemaal de bom als je zo'n bakkie als dit in de straat had en was dit zelfs helemaal niet legaal te koop.![]()
GBV verwacht vandaag de laatste containers in huis te hebben en al hun dealers voor kerst uitgeleverd te hebben.
Gister waren meerdere producten van GBV bij mijn dealer al van de website afgehaald..
Omdat ze al uitverkocht zijn en niet omdat er artikelen niet of te laat binnenkomen. Zoals al eerder is aangegeven, voor Kerst moet alles uitgeleverd zijn.
Dat maak jij er zelf van. binnen 24 uur 15 artikelen weg.. ook producten die sws nergens binnen waren. ik heb me bedenkingen
Ik vind het ook niet prettig zoals die lijkt te presteren, maar heb wel bewust de gok gewaagd. Zoals gezegd uitgaande van de normaal goede kwaliteit van Evolution. Dat uitgangspunt van vertrouwen in kwaliteit is dus nu verandert voor mij. Evolution/GBV zal daar wellicht niet wakker van liggen, maar voor mijzelf voelt het wel goed dat ik maatregelen neem. Wat kan je ook anders? Geldboompje heb ik ook nog niet maar voorlopig betaalt mijn werkgever het vuurwerk door eenmalige inflatiebonusVoor €99,- vind ik dit soort gokjes niet zo prettig.. heb tot op heden nog steeds geen geldboom in de tuin.
Denk dat firewakkers iets dichter bij de bron zit dan jou. Heb vanochtend nog contact gehad met mijn dealer..laatste items verwacht die voor het weekend binnen te hebben
hier ook gesproken met de dealer, komt niets. Tomahawk nooit gehad komt ook niet. maar we will see he
Beetje vreemd, tenzij die dealer geen zaken doet met GBV-WECO of is "vergeten" om sommige dingen te bestellen o.i.d. Andere dealers krijgen het wel gewoon binnen dus paniek zaaien lijkt me niet nodig.
Klopt wel wat je zegt, ik lees het steeds vaker en dit jaar zelfs meer dan andere jaren dat er wordt vermeld dat een product niet komt omdat een dealer hem niet krijgt.
Er wordt "paniek" gezaaid terwijl het geen eens door de importeur is bevestigt. Deze berichten zie ik trouwens relatief vaak worden geplaatst door de nieuwere leden, dus bij deze vraag ik : doe niet zo maar aannames, ook al komen ze van een winkelier en plaats het pas als je echt zeker bent, Dank U allen !
Dat is het probleem met VWC, dealers op VWC worden geloofd, van andere zaken is maar lariekoek. Meten met 2 maten
Veel dealers op VWC zijn zelf liefhebbers, ik neem Vuurwerkfeestje maar als voorbeeld. Dat is over het algemeen genomen wat meer betrouwbaar. Daarnaast is het gebleken dat er veel te veel wordt gespeculeerd door leden met "volgens mijn dealer...", kijk maar eens terug in dit topic.
Ik ben dat gezever over dat meten met twee maten van je eigenlijk ook wel een beetje zat aan het worden, met alle respect. Laatst ook al in de chat van die kinderlijke gedragingen. Wil je het nog 100 keer gaan herhalen?
Gezien de reacties in de chat zou ik zeggen dat ik niet de enige was. Iets met een spiegel...
Maar goed, lekker blijven zeuren dan!![]()
vast gezellig op feestjes ook.wat jij vind interesseert mij eigenlijk niet zo veel eerlijk gezegd