Double Whammy [Compound]

Persoonlijk heb ik wat doordachte gokjes gewaagd met nieuwe items, rekening ermee houdend dat het tegen kan vallen en dat je hier en daar leergeld betaalt. Echter de goede kwaliteit van Evolution, Pangu en iets mindere mate Wolff waren inputfactoren bij deze gokjes. Dat is nu dus voorbij. Vanaf nu wordt het volledig cherry picking wat betreft bewezen goede en/of gekooide items.

Daarnaast ga ik het natuurlijk nog zien in de praktijk of het zo gaat tegenvallen als verwacht. Ze gaan in ieder geval voor 12-en de lucht in.

Positieve noot: in de jaren 80 was het helemaal de bom als je zo'n bakkie als dit in de straat had en was dit zelfs helemaal niet legaal te koop. :)

Voor €99,- vind ik dit soort gokjes niet zo prettig.. heb tot op heden nog steeds geen geldboom in de tuin.

Ik denk dat het in de straat reuze meevalt en nog best een 'prima' product is. Het mist natuurlijk wel een beetje punch in de burst om een topper te zijn, maar de kleuren zijn daarentegen wel mooi. Met iets minder wind zou ik er denk wel van kunnen genieten in de straat. Op een open veld met stevige wind zien producten er al snel teleurstellend uit. Over 11 dagen gaan we het meemaken. :D

Omdat ze al uitverkocht zijn en niet omdat er artikelen niet of te laat binnenkomen. Zoals al eerder is aangegeven, voor Kerst moet alles uitgeleverd zijn.

Dat maak jij er zelf van. binnen 24 uur 15 artikelen weg.. ook producten die sws nergens binnen waren. ik heb me bedenkingen

Dat maak jij er zelf van. binnen 24 uur 15 artikelen weg.. ook producten die sws nergens binnen waren. ik heb me bedenkingen

Denk dat firewakkers iets dichter bij de bron zit dan jou. Heb vanochtend nog contact gehad met mijn dealer..laatste items verwacht die voor het weekend binnen te hebben

Voor €99,- vind ik dit soort gokjes niet zo prettig.. heb tot op heden nog steeds geen geldboom in de tuin.
Ik vind het ook niet prettig zoals die lijkt te presteren, maar heb wel bewust de gok gewaagd. Zoals gezegd uitgaande van de normaal goede kwaliteit van Evolution. Dat uitgangspunt van vertrouwen in kwaliteit is dus nu verandert voor mij. Evolution/GBV zal daar wellicht niet wakker van liggen, maar voor mijzelf voelt het wel goed dat ik maatregelen neem. Wat kan je ook anders? Geldboompje heb ik ook nog niet maar voorlopig betaalt mijn werkgever het vuurwerk door eenmalige inflatiebonus :) Ik vind ook dat geld aan vuurwerk uitgeven geen pijn moet doen of een item nu tegenvalt of niet. Maar jedem das Seine. En natuurlijk heb ik er geen 99 euro voor betaald, dat was mij een te grote gok voor een kilo kruit.

Denk dat firewakkers iets dichter bij de bron zit dan jou. Heb vanochtend nog contact gehad met mijn dealer..laatste items verwacht die voor het weekend binnen te hebben

hier ook gesproken met de dealer, komt niets. Tomahawk nooit gehad komt ook niet. maar we will see he

Het nederlandse beleid werkt averegs, babypijlen, ploffers, en kleine single shots verbieden.
en vanaf dit jaar ook grotere compounds verbieden.
Nu is de kooi ook weer een probleem/risico, dus de fabrikanten gaan veelal kooiloos 25mm en amper nog 30mm produceren wat zorgt voor niet heel best vuurwerk tegen de hoofdprijs.
dan nog de (vele) afkeur in dec.

ze jagen zo heel veel mensen naar DE/BE en/of de zwarte markt.
wij zijn volgens mij het enige l;and in europa wat zo loopt te kloten met consumenten vuurwerk.

hier ook gesproken met de dealer, komt niets. Tomahawk nooit gehad komt ook niet. maar we will see he

Beetje vreemd, tenzij die dealer geen zaken doet met GBV-WECO of is "vergeten" om sommige dingen te bestellen o.i.d. Andere dealers krijgen het wel gewoon binnen dus paniek zaaien lijkt me niet nodig.

Beetje vreemd, tenzij die dealer geen zaken doet met GBV-WECO of is "vergeten" om sommige dingen te bestellen o.i.d. Andere dealers krijgen het wel gewoon binnen dus paniek zaaien lijkt me niet nodig.

Klopt wel wat je zegt, ik lees het steeds vaker en dit jaar zelfs meer dan andere jaren dat er wordt vermeld dat een product niet komt omdat een dealer hem niet krijgt.
Er wordt "paniek" gezaaid terwijl het geen eens door de importeur is bevestigt. Deze berichten zie ik trouwens relatief vaak worden geplaatst door de nieuwere leden, dus bij deze vraag ik : doe niet zo maar aannames, ook al komen ze van een winkelier en plaats het pas als je echt zeker bent, Dank U allen !

Klopt wel wat je zegt, ik lees het steeds vaker en dit jaar zelfs meer dan andere jaren dat er wordt vermeld dat een product niet komt omdat een dealer hem niet krijgt.
Er wordt "paniek" gezaaid terwijl het geen eens door de importeur is bevestigt. Deze berichten zie ik trouwens relatief vaak worden geplaatst door de nieuwere leden, dus bij deze vraag ik : doe niet zo maar aannames, ook al komen ze van een winkelier en plaats het pas als je echt zeker bent, Dank U allen !

Dat is het probleem met VWC, dealers op VWC worden geloofd, van andere zaken is maar lariekoek. Meten met 2 maten

Dat is het probleem met VWC, dealers op VWC worden geloofd, van andere zaken is maar lariekoek. Meten met 2 maten

Veel dealers op VWC zijn zelf liefhebbers, ik neem Vuurwerkfeestje maar als voorbeeld. Dat is over het algemeen genomen wat meer betrouwbaar. Daarnaast is het gebleken dat er veel te veel wordt gespeculeerd door leden met "volgens mijn dealer...", kijk maar eens terug in dit topic.

Veel dealers op VWC zijn zelf liefhebbers, ik neem Vuurwerkfeestje maar als voorbeeld. Dat is over het algemeen genomen wat meer betrouwbaar. Daarnaast is het gebleken dat er veel te veel wordt gespeculeerd door leden met "volgens mijn dealer...", kijk maar eens terug in dit topic.
Ik ben dat gezever over dat meten met twee maten van je eigenlijk ook wel een beetje zat aan het worden, met alle respect. Laatst ook al in de chat van die kinderlijke gedragingen. Wil je het nog 100 keer gaan herhalen?

wat jij vind interesseert mij eigenlijk niet zo veel eerlijk gezegd

Back
Bovenaan