Double Gold Box

Benieuwd hoe deze box gaat presteren vanavond. Tweemaal cake 1, niet makkelijk door te lonten en een doos helemaal vol met schimmel.

Hopelijk een verassing in positieve zin vanavond!

Benieuwd hoe deze box gaat presteren vanavond. Tweemaal cake 1, niet makkelijk door te lonten en een doos helemaal vol met schimmel.

Hopelijk een verassing in positieve zin vanavond!

Jammer dat je nou 2x cake 1 heb, had liever 2x cake 2 want die brocade crown is echt een mooi effect!

Deze box had ik gewonnen en presteerde prima! De laatste 3 (?) salvo's in elke cake zorgen ervoor dat de lucht goud gekleurd is. Aanrader!

Mooie box dit ! had er zelf 2 van , heb er een 's avonds afgestoken en de andere na 12 uur .

Film van voor 12 uur:

Film na 12 uur:

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige box, had hem als afsluiter en was geweldig om de lucht met goud gevuld te zien! Prachtige box!
Filmpje volgt nog!

Laatst bewerkt:
is hier niet geschoten, zit weer in zijn doos.
Ivm ziekte van mijn zoontje hebben we deze niet geschoten.
Ach ja volgend jaar beter.

Blijft toch weer een topper, zei op de video zena golden box maar het was echt die van vuurwerktotaal ging automatisch na 3 jaar de zena golden box:bonk:

Geweldige doorlontbox! We wisten natuurlijk al dat deze goed was omdat het een kopie is maar hij presteerde weer erg goed! Ik had er 2, daarnaast had ik er nog 2 besteld maar die waren niet geleverd. Uiteindelijk vond ik dat ik wel genoeg had dus daar bleef het bij.

Mijn straatfilmpje van afgelopen oud&nieuw :

Echt een topper : grote effecten, lekker tempo en goed betaalbaar.

iemand deze box afgelopen jaar nog gehad en gefilmd?
greetzzz

Er waren alleen nog een paar uitlopers bij de winkeliers. Vanuit Vuurwerktotaal is alleen nog de 2.0 versie uitgeleverd. De spoeling qua afstekers die ook nog eens gefilmd hebben is waarschijnlijk erg dun. Wij hebben er nog 2 verkocht tijdens onze Freak-actie afgelopen jaar dus wie weet duiken die beelden nog op...

Back
Bovenaan