Double Gold Box

Hele goede cakes dit. Ik kon ze al uit de tijd van Zena en nu onder een ander label lijken ze geen gas te minderen! Effecten blijven lekker hangen en het tempo is perfect, eerst lekker rammen en daarna nog een paar goede salvoś zonder al te veel dode momenten ertussen. Denk dat deze zomaar per 2 bij mij in de show voorbij komt!

Heb hier ook even gekeken, hier hetzelfde, deed de doos open en het rook gewoon muf en klam.
Schimmel staat erop, lekker dan.
360.jpg

Snel uit de kooi halen en kijken hoe hij aan voelt, anders laten drogen voor een jaar.
360.jpg

Bij mij zit er een heel klein beetje schimmel op dat plaatje. De cakes zelf voelen vrij normaal aan, misschien een beetje klam. Staan nu in het hoogpolig tapijt. Heb er wel vertrouwen in.
De Turbulence Box heb ik ook en die voelt prima.

Nog niet goed naar gekeken maar die van mij lijkt in prima staat.

Net nog ff wat beter gekeken en alleen het kartonnen plaatje op het piepschuim had een beetje schimmel, verder wel droog.

Dan heb ik nog een vraag. Hoe kan ik deze het beste doorlonten want de reservelont en de hoofdlont van de volgende cake lijken niet goed bij elkaar uit te komen.

Net nog ff wat beter gekeken en alleen het kartonnen plaatje op het piepschuim had een beetje schimmel, verder wel droog.

Dan heb ik nog een vraag. Hoe kan ik deze het beste doorlonten want de reservelont en de hoofdlont van de volgende cake lijken niet goed bij elkaar uit te komen.
OOk niet als je ze uit de doos haalt?

Net doorgelont en uiteindelijk toch weer in de binnendoos gekregen.
De lonten waren lang genoeg waardoor ik ze langs de zijkant van de cake heb kunnen verbinden zodat ze naast elkaar passen.

20151230_143047.jpg20151230_143056.jpg20151230_143109.jpg20151230_143530.jpg

Laatste foto beetje wazig maar dat is het eindproduct.

deze cake is niet handig gemaakt voor doorlonten, mooiste is de doorlont zo kort mogelijk om er geen pauze in te krijgen, maar helaas ontkom je er bij deze niet aan.

deze cake is niet handig gemaakt voor doorlonten, mooiste is de doorlont zo kort mogelijk om er geen pauze in te krijgen, maar helaas ontkom je er bij deze niet aan.

Ik heb het karton bij de lonten weggehaald en het is gelukt om het snellont op elkaar te krijgen dus ik denk dat ik maar een kort pauze tussen mijn cakes krijg en misschien zelfs geen pauze.
De linker groene lont is van de rechtercake en de rechter groene lont is van de linker cake, de snellonten lopen dus langs elkaar op bovenstaande foto.

We zullen zien en ik zal een filmpje posten.

Back
Bovenaan