Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind van niet. Had er 2 en ik denk dat ik er teveel van verwacht had.. Tuurlijk zijn het leuke potjes maar viel me ergens toch iets tegenDit is toch geen 25 euro waard
Dit jaar mijn laatste mega mines en big fat chills opgestookt. Was toch om beetje af te kicken van de F3 single shots. Lekker. Maar voor 12.50 wel beetje op het randje voor wat je krijgt (qua effect, de units zijn wel indrukwekkend qua grootte). Deze is dubbel zo duur, maar het effect zeker niet dubbel zo satisfying. Deze sla ik over.Ik vind van niet. Had er 2 en ik denk dat ik er teveel van verwacht had.. Tuurlijk zijn het leuke potjes maar viel me ergens toch iets tegen
Inderdaad ook de vraag of die 14 tegelijk ook echt indrukwekkender zijn dan 7 schoten tegelijk.Zou deze persoonlijk loshalen van elkaar, dan heb je in feite 2x mega mine voor 12.50 per stuk![]()
Heb je deze nou ook gebruikt als intro van de video?
Haha ja, wel van uit de Show die daarna werd geschoten. Dubbel genieten dusHeb je deze nou ook gebruikt als intro van de video?

Ik had een heel karton met het idee om ze elektrisch te schieten als finale at-once. Begreep er niks van... zit 1 lont bovenop en gaat dan van boven in de 2 'Mega Mines' om het maar zo even te noemen. Uit elkaar halen was een onmogelijke opgave doordat ze helemaal vastgelijmd zitten aan het plankje onderop en echt "helemaal, helemaal" uit elkaar halen onverantwoord.Ik vind van niet. Had er 2 en ik denk dat ik er teveel van verwacht had.. Tuurlijk zijn het leuke potjes maar viel me ergens toch iets tegen