Double Demolition

Jochem en ik waren dit jaar vuurwerkmania testers! En in het pakket zat dit jaar ook de Double Demolition!

Wij kozen er voor om de cakes tegelijkertijd aan te steken. Het resultaat was helemaal top! Het zijn dan ook 2 aanraders voor die prijs als je het mij vraagt.

Uit de doos halen is niet perse noodzakelijk toch, ik verbind gewoon het reservelont van cake 1 met het begin lont van cake 2. Kleine vertraging maar in ieder geval geen gedoe met uit de doos scheuren! :D

IMG_20171230_150723.jpg

Op zich hoef je niet de cakes uit de doos te halen. Je kan ook gewoon de voorkant van de omdoos bij de lontjes een stukje naar beneden scheuren, zodat je ze toch van onderen kan doorlonten en geen pauze hebt. Maar wat jij doet kan ook hoor DTC

Hmm die van mij was wat langzaam, denk 2017 versie dan. Die van vorig jaar was echt top, hoog tempo

2017 versie was inderdaad wat sloom, maar verder niks op aan te merken. Hele lekkere burst met flinke boeketten.. Komt er volgend jaar zeker weer bij! :D

Prachtig blokkie, mooie ronde en volle boeketten.
Wel wat laag tempo, volgende keer 2 cakes tegelijk!

Topper. Had er twee doorgelont, en bij de 2e box beide cakes tegelijk. Voor 42 euro heb je een leuk 1,6 kilo boxje:bye:

Mooie grote boeketten en zeer goede prijs kwaliteit. Heb gewoon de volgorde aangehouden die aangegeven was, maar had achteraf toch liever cake 1 als laatste gehad, want de perfectie van de ronde boeketten in deze cake is bijna ongeëvenaard.

Mooie grote boeketten en zeer goede prijs kwaliteit. Heb gewoon de volgorde aangehouden die aangegeven was, maar had achteraf toch liever cake 1 als laatste gehad, want de perfectie van de ronde boeketten in deze cake is bijna ongeëvenaard.

Echt een topper. Voor die prijs neem ik hem volgend jaar 2 of 3 keer. Echt prachtig!

Heerlijk boxje, die erg goed betaalbaar is. Als ik ze weer voor 21,- kan krijgen worden het 2 setjes volgend jaar.

Voor die 21 euro is dit echt een top blokje!
De grootte van de boeketten is gewoon absurd..volgend jaar weer in de collectie.

Helaas niet gehad deze box, maar daar moet volgend jaar zeker verandering in komen. Wat een geweldig ding zeg, boeketten komen echt groot over op de films en de burst klinkt ook erg goed.

Back
Bovenaan