Double Demolition

Idd een prachtige en betaalbare cake! Lang getwijfeld, toch maar niet besteld. Wellicht in de losse verkoop nog even meenemen. Bijna de hele pyro rebel lijn lijkt t erg goed te doen, en allemaal goed geprijsd, goed bezig!

Kon het niet laten. Gezien de goede prijs en goede effecten deze ook nog maar even besteld. Ben benieuwd naar de prestaties in de straat. Op film zien ze er erg goed uit, en met zo'n prijs mogen we niet klagen!

Tijdens de demo van Maas en Waal vuurwerk.in Beneden Leeuwen geschoten... 100% productie versie. En wat een top bak!! Stond er recht onder. Een monster :D

double demolition.

double demolition.

In de aanbieding voor € 29,99,-

kan iemand me aub helpen heb deze cake besteld maar gaat nu in 1 x af of moet tie door gelont worden?

zie wel dat er cake 1 in zit en cake 2 en dus 1 lont reservelont bij de 1e cake en 1 lont en reserve lont bij cake maar wil dus dat tie in 1 x afgaat,

hoop dat iemand de antwoord weet?

groetjes.

ben

Je kan ze los schieten,maar je kan ze ook doorlonten. Als je ze uit het doosje haalt lukt het zo. Je ziet de lontjes in het richeltje lopen daar maak je het reservelont van cake 1 aan de lont van cake 2 vast. Met een ti-wrapje of schilderstape.

Had deze ook de twee cakes zaten zo strak in de doos erg irritant eerst de doos moeten open maken , verder verraste me deze twee 400 grammers me aardig goede burst en mooie effecten

Back
Bovenaan