Doppel D

Heerlijke goudbak die in een lekker tempo schiet. Grote effecten en een goeie burst. Werkt in een lekker tempo toe naar de finale. Omlabeling van de Vulcan Montreal.

Geweldige box zeg! De klappen die eraf komen lijken wel prof spul. Hij ramde goed door.

20191231_105435.jpg

Helaas is deze door mijn vrienden kort gefilmd, op de grond. Aangezien de mist dusdanig ernstig was heb ik zelf niet gefilmd maar alleen afgestoken en op de omgeving gelet.

Toch krijg je hiermee wel een aardige indruk hoe hard de burstknallen waren en hoe gaaf het tempo is :wink:

Doppel D straatvideo. Zeer mooie compound, inderdaad luide knallen en erg grote boeketten! Was naar mijn idee nog mooier geweest met minder salvo's en meer hoog tempo doorrammen zoals het middenstuk, maar ondanks dat zeer mooi. Prijs is stevig, maar de effecten zijn dat ook :p

IMG_8723.jpg
IMG_8724.jpg
IMG_8727.jpg

Ook weer een heerlijk blok van Vulcan met grote boeketten en harde knallen. De salvo's in het begin zijn erg tof, gevolgd door een lekker snel tempo en eindigend met een 'all at once'-finale.

Straatfilmpje 2020:

Al eerder de Montreal gehad, fantastische bak en dus wist ik dat dit een goede zou zijn. De buren bij de afsteeklocatie hadden hun zoon op bezoek, die heeft een verstandelijke beperking en is ook helemaal dol op vuurwerk. Nadat ze hun pakket in de avond hebben weggeschoten, gunde ik het ze om ook af te sluiten met deze dikke bak. De vader steekt hem af, iedereen geniet en nadien kwam de jongen mij bedanken met een dikke knuffel, hij vond dit het mooiste ooit, prachtig toch! Dat is genieten, dat is de vuurwerktraditie hier!

Geweldig verhaal Mike, zeer gaaf om zo mee te maken. Bak zelf is ook prachtig en snap zijn reactie volkomen.

Vorig jaar 2x de Berlin gehad, tegelijk de lucht ingejaagd, erg van genoten.:p:p:p
Dit jaar voor de Doppel-D gekozen, 2 stuks in the pocket á 75 euro per stuk.:D:D:D

Wat een dikke bak. Heerlijk salvos beuken en een passende finale. Gaat op de wensenlijst.

Wat een lekkere goudbak is dit hoor. Lekker beuken en lekker hangend goud. Lijkt inderdaad wel een profbak als je het zo bekijkt. Komt ook hier op de wish-list!

Heerlijke bak dit zeg! Zag hem net voor €75 staan wat mij toch een prima prijs lijkt gezien de kwaliteit,dus die gaat in de winkelmand :D

Dat is idd geen slechte prijs! Zou mooi zijn als hij ergens in het noorden ook voor zo’n bedrag te krijgen zou zijn!

Video van Hulk Fireworks

Hij valt me nu pas op. maar wat een bizarre box joh!! Geweldige rammer, moet ik hebben! :)

Back
Bovenaan