Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij mijn grootste project van de avond. Beginnend met fonteinen en dan flink openen.
Na de opening komt er een plateau met cakes die ik single schiet. Vervolgens zouden er 2 plateaus tegelijk moeten gaan, maar 1 lont pakte niet. Die heb ik dus tijdens de show opnieuw aangestoken. Het rustige deel duurt daardoor iets langer dan gepland.
Maar zeker de laatste 2 minuten gaan we helemaal los!
Hierbij mijn grootste project van de avond. Beginnend met fonteinen en dan flink openen.
Na de opening komt er een plateau met cakes die ik single schiet. Vervolgens zouden er 2 plateaus tegelijk moeten gaan, maar 1 lont pakte niet. Die heb ik dus tijdens de show opnieuw aangestoken. Het rustige deel duurt daardoor iets langer dan gepland.
Maar zeker de laatste 2 minuten gaan we helemaal los!
Eindelijk is heel vet, welke cakes heb je geschoten?
Mijn Finale doorlontproject was meer dan geslaagd! Het project zoals ik het bedacht had: 1x Raw whistler, 3x Concerto Rosso, 3x Rude Awakening in W-shape, 1x geaaide Cybercop, 1x Delicious Thunder Final edition en als einde 4x In shock salute cake. Was echt genieten!
Bekijk bijlage 17457
Bekijk bijlage 17458
Bekijk bijlage 17459
Bekijk bijlage 17456
Mooist in HD, het beeld is af en toe onscherp: