Doorlont projecten - Foto's

Ben je niet bang dat je op deze manier teveel vonkoverslag krijgt en het rekje in veel te rap tempo leeg schiet?

Ik denk dat ik daar niet bang voor hoef te zijn aangezien het toch allemaal op snellont gaat :devil: maar voor de zekerheid was ik ook van plan aluminium tape over het lont te doen :wink:

Leuk (foto) topic dit, ik heb vandaag even de tijd genomen om de diverse foto's te bekijken,

Hieronder nog twee foto's van mijn projectjes van vorig jaar

image_zps88696c5f.jpg

image_zpsad782d21.jpg

Dit jaar het project iets groter aanpakken :D

Ik zie hierboven weer een aantal pijlenrekken die volledig in de hens gaan op die manier, het lijken wel eetkamertafels :p

Hoe het evt ook zou kunnen, zo kunnen de pijltjes dr gassen wat beter kwijt:

2h4vr4o.jpg

339niig.jpg

2r7bl7l.jpg

:wink:

Ik hou van recycling, het geld wat een nieuw pijlenrek elk jaar kost, dat steek ik liever in vuurwerk. De mijne is al heel wat jaartjes oud, schroef hem elk jaar uit elkaar. Af en toe een buisje vervangen en klaar.

Drie beginners projectjes voor 2013/2014

Mijn buurman en ik hebben dit jaar voor bijna 1500 euro aan vuurwerk besteld.:)
ik/wij zijn van plan om drie beginners projectjes te maken.
ik heb dingen op gezocht en nagevraagt en alles bij elkaar geraapt.
de cakes gaan van de lichtste gr naar de zwaarste gr met overlapping.
hoop dat dit gaat lukken

ik gebruik drie pallets
14 mt lont
tape en lijm
vertragers 4 sec 28st is 1 minuut 12
vertragers 5 sec 26st is 1 minuut 30
koppelstukken. 10st

1 PALLET 19sec Deep Impact 2st 17sec Gate of Heaven 1 1st
22sec Gate of Heaven2 1st 20sec Exponential 2st 27sec Shining Stars 1st

2 PALLET 19sec Deep Impact 2st 17sec Gate of Heaven1 1st
40sec Delicious Thunder 2st 22sec Gate of Heaven2 2ST 31sec midgnit mania 1st

3 PALLET 15sec Secret Sniper 2st 16sec Mysterious Past 1st
20sec Exponential 2st 31sec Midnight Mania 1st 27sec ShiningStar 1st

de secondes bij de cakes weet ik niet zeker dus
ik heb nog nooit een projectje gemaakt dus we zullen zien.
het vuurwerk kunnen we pas de 28ste ophalen dan zal ik ook wel foto,s plaatsen.

heeft iemand hier inzicht op hulp en uitleg kan ik altijd gebruiken :thumbup:

Volgens mij is de bedoeling dat we foto's plaatsen, aangezien er nog geen foto op deze pagina staat, zie hieronder;).

d0w8.jpg

Zoals je kan zien geniet ik van de single shotjes:D.

Volgens mij is de bedoeling dat we foto's plaatsen, aangezien er nog geen foto op deze pagina staat, zie hieronder;).

d0w8.jpg

ziet er goed uit.:thumbup:
en zo te zien ben je echt van de losse schots.

Goede foto weer inspiratie, denk dat ik hem ook zeker volgend jaar ga proberen te maken.
Dit jaar heb ik al drie kleine projectjes dus.:D
mijn buget is al op.:sad: :p

Laatst bewerkt door een moderator:

d0w8.jpg

Projecten als deze zijn natuurlijk ( in mijn ogen ) de leukste die er zijn, maar je moet oppassen bij het kopen in bulk van deze dingen. Heb bij mijn project gehad dat er overal vallende stukjes papier en vuur waren door het te laag knallen van de singleshots. Desalniettemin een geweldig project waar je enorm veel plezier aan gaat hebben. :)

Hier m'n filmpje van het project wat ik in post 935 in foto's liet zien. Qua doorlonten liep het perfect, ging mooi in elkaar over dus was daar zeer tevreden over. Alleen jammer van de China Red salute 100's dat die vrij traag was en minder hard knalde dan het voorgaande jaar. Nog even kijken wat ik dit jaar als finale project ga doen, maar weet wel dat er net zoveel goede fluiters in moeten zitten :p.

Filmske:

Had nog een beetje vuurwerk over, dus ben maar vast begonnen met knutselen..

<knip>

Dit is voor mij de eerste keer dat ik doorlont met quickmatch, dus op en aanmerkingen(tips) zijn altijd welkom..

Mijn god man, hoe kun je dat over hebben :P Is een volwaardige collectie...

Verder zou ik graag willen weten waar je die roze lont gehaald hebt, en hoe snel die brand :D

Back
Bovenaan