Doorlont projecten - Foto's

ziet er inderdaad netjes uit.
Aan QM geen gebrek zie ik, ik zoek me de pleures en jij zit wat dat betreft in en walhalla..
Ben benieuwd naar uiteindelijke filmpjes. Ga je filmen komend O&N?
greetzz

@Bikkel: Ziet er goed uit hoor,maar al die aftakkingen van QM zijn niet nodig naar mijn idee.Als je het doet zoals onderstaande tekening scheelt je een heel stuk QM en werkt net zo goed:
nfqnia.jpg

Wel zorgen dat je de lontjes altijd tegen de vlam in plaatst,dus niet met de vlam mee.

@Kwintos. Bedankt voor je advies, zelf dacht ik ook dat dit de manier was, maar had een filmpje gevonden waarin diegene mijn manier aanbeveeld.
Ga morgen maar eens een paar blokjes op jou manier aan elkaar maken..

ziet er inderdaad netjes uit.
Aan QM geen gebrek zie ik, ik zoek me de pleures en jij zit wat dat betreft in en walhalla..
Ben benieuwd naar uiteindelijke filmpjes. Ga je filmen komend O&N?
greetzz

Eigenlijk wil ik elk jaar filmen, maar als het moment eenmaal daar is schiet het er elke keer weer bij in..

Had nog een beetje vuurwerk over, dus ben maar vast begonnen met knutselen..

4xHeavy legend 25, 3xFire emblem, 2xBeautifull leaves, 2xMaximum blast.
Bekijk bijlage 14534

Ziet er erg gaaf uit, en idd, QM koning ;)
Ik ben alleen benieuwd naar wat je idee is achter dit projectje? Je begint met de heavy legends lijkt het (daar zit de visco aan de QM), maar waarom dan QM rechtstreeks in de tube van de Maximum Blast als je daar mee eindigt?

Ziet er erg gaaf uit, en idd, QM koning ;)
Ik ben alleen benieuwd naar wat je idee is achter dit projectje? Je begint met de heavy legends lijkt het (daar zit de visco aan de QM), maar waarom dan QM rechtstreeks in de tube van de Maximum Blast als je daar mee eindigt?

Als ik het goed gedaan heb gaat elke rij appart achter elkaar aan af.
Heb bij elke rij een pot los gemaakt en een lont aan de laatste rij tubes doorverbonden..

Zoals op onderstaande plaatje zie je dat de laatste cake rechtstreeks in het einde van de QM is gestoken,dit kan je beter niet doen en zorgen voor wat overlengte aan het einde.

(zodat de druk weg kan en het lont van de laatste cake niet weg/uit wordt geblazen)

vq653s.jpg

Vaak gaat het goed hoor,maar op deze manier heb je wel meer kans op falen.

Zoals op onderstaande plaatje zie je dat de laatste cake rechtstreeks in het einde van de QM is gestoken,dit kan je beter niet doen en zorgen voor wat overlengte aan het einde.

(zodat de druk weg kan en het lont van de laatste cake niet weg/uit wordt geblazen)

vq653s.jpg

Vaak gaat het goed hoor,maar op deze manier heb je wel meer kans op falen.

Ik heb het eigenlijk altijd zo gedaan en het is ook altijd goed gegaan.
Heb hier zef dus nog nooit problemen mee gehad.

Jij brengt me op hele goeie iedee-en.
heel mooi gedaan man!
hoe kan je het beste die single shots op het karton bevestigen ?
hoelang ben je hier ong mee bezig geweest, wat hebt het ong gekost ?

en natuurlijk de vraag die er aan zat te komen: wanneer kunnen we het filmpje verwachten ?

Thanks.

Niks is het beste ;) het kan altijd beter. Er is gekozen voor Tyraps. Mede doordat ze gratis waren. Ongeveer een avond 4 tot 5uur. De prijs was exact 50 euro.

En wanneer films komen is moeilijk te zeggen. Dit ligt aan de persoon die de films in bezit heeft. Ik zal het eens bespreekbaar maken.:wink:

Back
Bovenaan