Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Bikkel: Ziet er goed uit hoor,maar al die aftakkingen van QM zijn niet nodig naar mijn idee.Als je het doet zoals onderstaande tekening scheelt je een heel stuk QM en werkt net zo goed:
![]()
Wel zorgen dat je de lontjes altijd tegen de vlam in plaatst,dus niet met de vlam mee.
ziet er inderdaad netjes uit.
Aan QM geen gebrek zie ik, ik zoek me de pleures en jij zit wat dat betreft in en walhalla..
Ben benieuwd naar uiteindelijke filmpjes. Ga je filmen komend O&N?
greetzz
Had nog een beetje vuurwerk over, dus ben maar vast begonnen met knutselen..
4xHeavy legend 25, 3xFire emblem, 2xBeautifull leaves, 2xMaximum blast.
Bekijk bijlage 14534
Ziet er erg gaaf uit, en idd, QM koning
Ik ben alleen benieuwd naar wat je idee is achter dit projectje? Je begint met de heavy legends lijkt het (daar zit de visco aan de QM), maar waarom dan QM rechtstreeks in de tube van de Maximum Blast als je daar mee eindigt?
Als ik het goed gedaan heb gaat elke rij appart achter elkaar aan af.
Heb bij elke rij een pot los gemaakt en een lont aan de laatste rij tubes doorverbonden..
Ik zie alleen nog niet het nut vd QM rechtstreekts in de tube vd Max. Blast?
Zoals op onderstaande plaatje zie je dat de laatste cake rechtstreeks in het einde van de QM is gestoken,dit kan je beter niet doen en zorgen voor wat overlengte aan het einde.
(zodat de druk weg kan en het lont van de laatste cake niet weg/uit wordt geblazen)
![]()
Vaak gaat het goed hoor,maar op deze manier heb je wel meer kans op falen.
Na 2 dagen werk is het dan eindelijk af!
Bekijk bijlage 11852
Bekijk bijlage 11853
Bekijk bijlage 11854
Bekijk bijlage 11855
Bekijk bijlage 11856
666 stuks!
Mijn eerste project van het jaar begint al vorm te krijgen. 100x Cruise rockets:Bekijk bijlage 15041
Word dat een overdag project in Amersfoort![]()