Doorlont projecten - Foto's

Mooi rekje!
Steek je alles met snellont af?
want 1 voor 1 gaat al denk ik niet omdat je stijg"vuur" (hoe het ook heet) aan de onderkant van de pijl heb en die dan de andere pijlen aan steekt.

Dan gaan ze toch juist 1 voor 1? Wil ze eigenlijk met roze visco laten gaan of raden jullie wat anders aan? De pijlen die er nu in staan zijn dummies de uiteindelijke zullen dus 24 cruise rockets en 1 extreme bang worden :)

Foto-YRI63VA4-D.jpg

Zou gewoon roze lont of visco, maar als je 1 bij het begin aansteek komt het volgens mijn wel goed. Denk wel dat er dan af en toe 2 tegelijk gaan had ik vorig jaar ook al met mijn rekje.

Met wat restanten van vorig O&N mocht mijn zoontje (ja, die van het schertsvuurwerkshowtje :)) nu een projectje bedenken.
Deze was wel leuk bedacht, ben benieuwd...
Gelijmd met montagekit en doorgelont met visco waar de laatste 2 multi thunderkings bijna tegelijk moeten afgaan.
project1s.jpg
[/URL][/IMG]

kun je misschien de maten van je cake vertellen. ben vooral geinteresseerd in de hoogte in het middenstuk en de breedte van de onderkant.

Zal wel fijn zijn:D

Is het nodig om lont tussen cakes af te dekken met alu folie?

Sommigen doen het wel, anderen niet. Visco is toch niet heeeeel vonk gevoelig....

Dan gaan ze toch juist 1 voor 1? Wil ze eigenlijk met roze visco laten gaan of raden jullie wat anders aan? De pijlen die er nu in staan zijn dummies de uiteindelijke zullen dus 24 cruise rockets en 1 extreme bang worden :)

image

Mooie rek maar zie dat die pijlen er net aan in passen.
Passen de cruise rockets er ook in (bedoel dan alle2 de gaten? zodat ze recht omhoog gaan en niet schuin?

Gr Wouter

hierbij mijn start van mijn doorlontproject,
wordt een 25shots cake in waaiervorm. Zal morgen de binkies er bij plakken
kan ze dan pas ophalen. Allemaal doorgelont met quickmatch. De stukjes er tussen met groene visco.

De singleshots die gebruikt zijn: aftershock,asian thunder, blackburst, en thunderking uit de thunderking meter.

Pieter

ZO! Mijn finale blok! Secret salute - Zware jongen A - Zware jongen B (getimed) - 4x Hoogmoed met quickmatch:

foto1.jpg

Morgen nog even quickmatch met alu folie bedekken voor het voorkomen van vroegtijdige vonkoverslag...

Links zie je nog 2 mini projectjes: 2x Tweelingen (getimed) + 2x Schreeuwerige Schreeuwlelijk (tegelijk).

image

Heel mooi rek, misschien dat ik morgen ook wel een rek in elkaar schroef, nu kan ik ze max per 6 afschieten in een original pijlenrek

Back
Bovenaan