Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Hoe heb je dat babypijlen rekje gemaakt wat op de laatste foto te zien is?
Heb je hier misschien meer foto's van?![]()
+ YouTube Video | |
Ik heb dit jaar voor het eerst een paar doorlont projectjes gemaakt.
Simpele setjes van 4 cakes, achter elkaar.
Daarnaast ook 2 silver salutes zo gemaakt dat deze tegelijk afgingen.
Wat in de praktijk natuurlijk nooit gebeurd, maar dit keer wel (bij wolf zouden ze jalours zijn, tijdens de demo)
Dus ik heb de smaak te pakken, was een geweldige ervaring.
Volgend jaar wil ik het wel eens proberen met 2 of 3x een super 500.
En ook met meerdere siver salute's, of zelfs met exteme salute's.
Deze heb ik dit jaar voor het eerst gezien en beviel erg goed.
Heeft er iemand nog een link waar de lonten kan kopen en eventueel schiet kistjes? (lijkt me ook erg leuk)
Groeten Raymond
Waarom niet? Begin klein. Een showtje voor in de vooravond. Richt je op de kleine budget cakes, en leer daarmee voornamelijk het doorlonten en de juiste invulling/opbouw van een show onder de knie te krijgen. Het combineren van cakes/effect, waar jij nu mee bent begonnen, is slecht één aspect er van. Nog belangrijker is de opbouw naar een climax. En dát hoeft niet ingewikkeld te zijn.
En met klein bedoel ik; koop bij de bouwmarkt een plaat mdf of triplex, waar je alle cakes op vast lijmt en met elkaar doorlont van begin tot eind.
Je moet ergens beginnen. Dit is een mooie overstap van doorlont project naar vuurwerkshow.
+ YouTube Video | |
Eh, Simansays... foto's of moet ik zeggen die posters mag je wel even verkleinen
mvg
+ YouTube Video | |