Doorlont projecten - Foto's

Ziet er toppie uit jejestilo074, zekers je project met al die silver salute... wel filmen he ? :D

Mijn doorlonten met tai raps is ook gelukt :

Okeey hier zijn de foto's van mijn "projectje"

Stond er net even naar te kijken en werd er stil van, en dat is voor het eerst deze dagen want ben al een paar dagen aardig hyper! ;-)

Voor de Laser Fontänen gaat er eerst nog een VT Sahara Thunder af om de aandacht op te eisen.

Zit alleen Visco in, voor volgend jaar moeten we zeker Quickmatch regelen haha maar dat is natuurlijk het mooie van een leerproces. Hoop dat ik er een knappe film van kan maken , deze volgt van de week nog wel ;-)

Het Schema

image

Kistje mandarijntjes ;-) 12 x Silver Glittering stars van Bonbridge in W-shape

image

De bestelling bij Pronk Vuurwerk

image

4:30m aan spektakel :cool:

image

image

De Zink pijlen van mijn lieve schat :wink:

image

Denk dat dit wel gaat lukken morgen :devil:

p.s. zijn trouwens 1585 shots totaal ........

En is je project geslaagd:)

Hierbij het project dat ik afgelopen jaar heb gemaakt met hulp van 3th Dimension.

Filmpje volgt nog een keer

foto's niet gebruiken zonder toestemming

mijn (mini) doorlont projectje:
DSC02681.jpg

DSC02682.jpg

DSC02685-1.jpg

2x weco alligator 3.99 @ Rewe
1x weco phoenix 6.99 @ aldi sued
1x weco fast & furious 4.99 @ rewe
2stuks weco crackling balls 0.99 per 9 @ Rewe

2zyae6c.jpg

Deze projecten heb ik dit jaar gemaakt, wat grondbloemknalmatjes en singleshot en pottenproject. Het pottenproject was goed geslaagd:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier onze droogmolen traca,
Hier waren we er nog niet helemaal klaar mee.
Er hing van alles aan, nitraten, bsc, explods, cobras enz..
Ging iig lekker ziek!

290yb7s.jpg

filmpje komt nog wel :)

Laatst bewerkt:
Mooi projectje chocoprins! :D

Hier nog een aantal doorlontprojectjes van mij:

12x Royal Bonsai:
30122009606.jpg

Mijn fluitpallet:
30122009604.jpg

Finale projectje:
Bestaat uit: Vette Marja, Outragous, The Wave, Wodka Blue, Golden Dream, Goud, Magic Tree, Sniper, Temple of Stone, Heavy Blue en Fireflower.
31122009607.jpg

Single Shot projectje:
31122009608.jpg

Laatst bewerkt:
Hier onze droogmolen traca,
Hier waren we er nog niet helemaal klaar mee.
Er hing van alles aan, nitraten, bsc, explods, cobras enz..
Ging iig lekker ziek!

image

filmpje komt nog wel :)

Jezus, facking nice. En daar zie ik ook nog Italiaanse Bommen, en Atomyc's. Geef je nog wel een tip. Bij de italiaanse bommen moet je in een waslijn project het schietlont wél uitvouwen, dan zie je namelijk enkel een fontein omlaag vallen en dan de knal, daar zijn deze namelijk ook eigelijk voor bedoelt. Dat ziet er een stuk heviger uit, dan eerst 7 pafjes. Als je ze appart afsteekt zou ik het schietlont opgevouwen laten en met visco verlengen natuurlijk.

Heb zelf nog een paar candle's van Wolff in waaier doogelont, zal even kijken of ik er nog een fotootje van heb. :)
~Nee sorry heb er geen foto van. Zag even uitleggen wat het was. 4 Candle's 2x Firestarter en 2x Concorde. De 2 firestarters in het midden en de 2 concorder's aan de buitenkant. Lekkere doffe dreunen bij het opstijgen, maar niet echt spectaculair vanwege de matige effecten.

Laatst bewerkt:
Geloof mij de waslijn was zo bruut omdat hij op een gegeven moment oversloeg, dat die 7 plofjes ook niet meer uitmaakt. Wij hebben allemaal sneller lont dan visco gebruikt.
Volgensmij eerst 16 sec per meter daarna 10 sec en daarna 6 sec. Laatste stuk is schietlont.
Filmpje komt zsm

@ bassie, ziet er goed uit man!

Lekker Chocoprins, kan niet wachten op de film.

En Bassie , dat rek ziet er echt bruut uit. Mooie pijlen ook hehe.

mvg

Hier een projectje van mij.
18 potten en 2 grote singleshots in w-shape gezet.
Alles werkte goed maar jammer dat op het eind nog wat potten doorschieten.(en heb je niet echt een finale)
Dit jaar zal hij verbetert worde.. en natuurlijk grote:devil:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En hier de afgestoken doorlontpotte, van de andere kleine projectjes heb ik ook filmpjes voor de liefhebber.

Ik verveelde me dood vandaag dus ik dacht laat ik eens wat gaan knutselen :p
Ik had nog 10 pakken binkies liggen dus ging daar maar mee aan de slag :D

het resultaat: 5x5 schots fan shape :D

image

image

image

image

image

:bye:

Ik neem aan dat de meeste mensen die dit topic volgen, het bovenstaande project nog wel kunnen herrineren ? :p

Nou hier dan het filmpje helemaal goed gefilmd is hij niet maar dat komt omdat ik te dichtbij stond. ik kan wel vertellen dat hij echt super goed ging heb er echt van genoten :D

Slechte youtube kwaliteit: (ik raad je sterk aan om het te downloaden hieronder)
+ YouTube Video

Goede kwaliteit:

http://www.megaupload.com/?d=X0EZ0QPH

En hier alvast een fototje van ons "10 uur" project (helaas moest ik en een vriend werken dus werd dit 12 uur)

300 binkies. 210 met visco (dubbel aangestoken) 90 met tapematch (werkte jammer genoeg niet :sad: maar daar hadden we een oplossing voor :p)
Filmpje volgt zsm :wink:
BILD3125.jpg

:bye:

Back
Bovenaan