Doorlont projecten - Foto's

Hahahaha ik vond die waaier al geweldig bedacht en erg mooi gemaakt, en het effect is helemaal geweldig. Gewoon een goede waaier bak is het. Super vet! :D

Had zin om even te stoken dus heb even wat doorgelont :)

Om te beginnen een slofje Grondbloemen 50 stuks, aan Visco. Heb gewoon 5 stukjes visco gepakt, daar aan gelont, en toen de stukjes aanelkaar gemaakt. Huppa een behoorlijk snel bommetje :) Helaas geen fotootje, wel een filmpje :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volgende projectje wou ik iets meer laten knallen, daarom een slofje rotjes (200 stuks dus) doorgelont aan visco. Fotootjes zijn wel gemaakt :)

Totaal, Hij was dubbel gelaagt trouwens.

Even een zoom op het doorlontwerk :)

En de Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je zien gaat lang niet alles af, want je ziet gewoon op een gegeven moment een berg rotjes daar liggen die niet af gaan :cry:

:bye:

Laatst bewerkt:
Me eerste doorlont ptoject is klaar.
[/IMG]
Naam; Kiwi doos, meter/Feyenoord pakket doorlont project.

DSC_5848.JPG

Hier is ie nog net niet klaar, ik moet nog twee potjes vastplakken.

DSC_5850.JPG

Van een andere kant.

DSC_5859.JPG

Zie zo klaar.

DSC_5860.JPG
Ingezoomd en wat zien we.
Links zie je twee zeshoekige potjes.
Deze komt uit het Feyenoord pakket, nummers weet ik niet meer.
De rest van alles wat je ziet, komt uit een meter pakket.

DSC_58611.JPG

Ingezoomd en wat zien we?
Links in de hoek zie hetzelfe zeshoekige Feyenoord potjes, als op de eerste foto.
Links boven zie je twee potten uit het Feyenoord pakket.
Nummer 1 en nummer 11.
De rest van de potten die je ziet staan, komt uit het meter pakket.
Met rechtboven en links tussen de twee Feyenoord potten, fontijn ,,vuurpijlen'' uit hetzelfde meter pakket.
Ook zie je rondom de Feyenoord pakket potten, wat kleine fontijnen staan.
Deze heb uit de draaizon gesloopt, die in het meterpakket zat.

Dit was een eerste post van me in deze topic
Ik quote deze even, want ik plaats nu foto's van me andere doorlont projecten.

Het Starkids doorlont project.

Na het Starkids doorlont porject van 2008, heb ik in 2009 ook een Starkids doorlont project gedaan.

DSC_6179_Medium_1.JPG

Op me werk een stukje:wink: karton gescoord en de plakbandjes losgemaakt van de Starkids.

DSC_6180_Medium_1.JPG

1 Starkids menu graag.

DSC_6182_Medium_1.JPG

Het begin van het vastplakken.

DSC_9697_Medium_.JPG

En dan krijg je dit als resultaat.
Ik heb het stuk karton door midden moeten snijden, omdat ie steeds knikte als ik het project even weg moest leggen.
Aangezien ik ook nog me sociale contacten moet onderhouden.:wink:
Lag dat stuk karton dan nogal in de weg.

DSC_9698_Medium_.JPG

De ene helft.

DSC_9699_Medium_.JPG

En de andere helft.

De vuilniszakken had ik er overheen geplakt, ter bescherming tijdens het vervoer naar de afsteek locatie en tegen pottenkijkers.

Het viel me ook weer hoe snel alles weg was en wat voor gigantische rookwolk er van kwam.
Ik had nog een stuk of 50 Starkids over, die ik heb 30-12 s'avonds ter gelijker tijd afgestoken.
En ook daar kwam een gigantische rookwolk van af.

1 januari vond ik nog twee sloffen/broodjes Starkids.
Dus dit jaar ook weer ene Starkids doorlont porject, maar deze editie is ie een stukkie kleiner.....

----

Sterren fontijnen.

Ik had via veel sterretjes kunnen kopen, voor weinig.
In november dacht ik, wat mot ik er nou mee.
Ach laat ik er eens een fontein van maken.

Dus op me werk een grote kartonnen buis gescoord.
Ja, wat je allemaal niet vind tussen het oud papier.:wink::D

DSC_7034_Medium_.JPG

DSC_7035_Medium_.JPG

En onder het genot van ene vuurwerk dvd, de stukjes ijzer er af knippen.
Nou, nadat 1 buis vol was, was het tangetje stuk en me hand ook.
Ja ik weet het, je bent een rund als het met vuurwerk stunt.

Duh, ik heb best nog veel sterren over, ach laat ik er maar een tweede buis scoren.
DSC_9693_Medium_.JPG

Aan de zijkant heb ik het ,,lont'' van sterrtjes gemaakt.
Acheraf niet handig, want door het stoten, want zo'n buis is best zwaar, gaat het ,,kruit'' van de lont sterretjes af.
Gelukkig gaaf dat niet al te veel problemen en kon ik de fontijnen veilig aansteken.

DSC_7033_Medium_.JPG

Ja de buizen zaten helemaal vol.
Wat een godenklus en ik ben niet eens voor...

We dachten dat het in een keer uit elkaar zou klappen.
Dus we hadden een flinkse afstand genomen, want al die stukken ijzer, dat zou wel link worden.
Maar gelukkig werden de sterren fonteinen, echte vulkanen.
Mooie fontein/vulkanen, met af en toe een eruptie.
Echt kikken.:wink:

---

Ja en ik had nog een zestal ,,doorlont'' projecten, maar daar mag ik het niet over hebben.
Dus dat zeg ik lekker niet.:wink:

Haha! Lekker droog, cigarman! :p Af en toe een eruptie...geen film, ben ik bang? Hoe hoog kwam die fontein/vulkaan? Ziet er zo wel veelbelovend uit! Misschien had je nog een soort 'nozzle' kunnen maken?
En je laatste twee zinnen maken me wel nieuwsgierig! :)

Haha! Lekker droog, cigarman! :p Af en toe een eruptie...geen film, ben ik bang? Hoe hoog kwam die fontein/vulkaan? Ziet er zo wel veelbelovend uit! Misschien had je nog een soort 'nozzle' kunnen maken?
En je laatste twee zinnen maken me wel nieuwsgierig! :)

Moet ik even navragen aan Jawe, want die heeft gefilmd.
Ik geloof dat me Starkids poject wel gefilmd is.

Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht om een soort van nozzle te maken.
Maar ik men een verhaal te hebben gehoord, dat je buis uit elkaar klapt, als je een nozzle maakt.

Ik denk dat het wel een aardige monniken werk geweest met de starkids.
Als het goed is heb van alle drie projecten een film van.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg net een pm van iemand.

Hierbij de filmpjes van me doorlont projecten.

+ YouTube Video

Meterpakket + klein gedeelte Feyenoord pakket.

---

+ YouTube Video

1 sterren fontein.

---

+ YouTube Video

Starkids.
Let op de rook en je ziet zelfs een ander doorlont project van mij.
Daar moet ik nog foto's van uploaden.

@ Jawe bedankt voor he tuploaden en natuurlijk voor het filmen van me projectjes. :D :wink: :applause: :thumbsup: :handsup: :thumbup: :thumbsup: :applause:

3 budgetcakes in W-shape.
Van links naar rechts; Elements (Lidu Collection), Pyropalm (Star Collection) en X-Ray (X-Treme Collection). B&W

De cakes zijn gewoon vastgelijmt, als extra versteviging heb ik de zijkanten nog wat vastgetaped. Werkte prima!:D

PC300965.jpg

PC300964.jpg

Resultaat;
+ YouTube Video

zo ziet er idd supper uit!
heb ook het nodige doorlont wilde eerst een pallet maken.
maar het zijn uiteindenlijk meerdere kleine projecten geworden.
helaas geen fotos gemaak wel filmpjes maar die komen later dit jaar!
maar wat een mooie projecten staan op deze paginas

Dat ziet er wel goed uit.
Dat zou je moeten doen dan 6x in een waaier (dubbel)
Zou je ff een foto/paint hier willen zetten hoe je dat doorgelont hebt?

gr. Ruben

25 Binkies doorgelont

[URL=http://i472.photobucket.com/albums/rr86/witkop84/Afbeelding001.jpg]image
[/URL]

[URL=http://i472.photobucket.com/albums/rr86/witkop84/Afbeelding002.jpg]image
[/URL]

movie

Ik vind het doorlonten van Binkies in waaier (fan) shape wel zóóó zinloos! Heel veel extra werk en tijd steek je erin, terwijl er toch geen effect in de lucht te zien is! Het gaat om de knal, niet om wat er in de lucht gebeurt. Ik vind Binkies op een goeie hoop in de lucht persoonlijk toch beter.

Ik vind het doorlonten van Binkies in waaier (fan) shape wel zóóó zinloos! Heel veel extra werk en tijd steek je erin, terwijl er toch geen effect in de lucht te zien is! Het gaat om de knal, niet om wat er in de lucht gebeurt. Ik vind Binkies op een goeie hoop in de lucht persoonlijk toch beter.

????????
Heel veel extra werk????
Ik weet niet hoe lang jij over een paar bikies doet:frusty::frusty::frusty:

Hij was denk ik nog niet echt wakker toen Darksoul die post plaatste. Hij spreekt zichzelf ook een beetje tegen :wink:.
Bij doorlontproject vind ik plezier het belangrijkste. Het project kan net zo zinloos zijn in andermans ogen maar als jij er maar lol aan beleeft toch? Het delen met anderen in dit topic kan alleen maar inspirerend werken. Ik geniet er in ieder geval wel van.
Simpele of ingewikkelde projecten, laat maar komen.

Het is een feit dat het in waaier zetten van tubes meer tijd en moeite kost dan om ze recht omhoog te zetten. Dat is een kwestie van samen tapen. 'Tuurlijk kan een fanshaped singleshot project leuk worden. Je kunt dan zeker een leuk blok creëren. Maar waarom dan met Binkies? Door het minimale siereffect wordt het hele effect van de fanshaped tenietgedaan. Je houdt zo weinig over van de waaier in de lucht. Neem dan gewoon singleshots met een boeket (asian thunders ofzo, evt. mixed met Ghost Kings). Dan komt de waaier beter tot zijn recht.
Ik zie overigens niet in wanneer ik mezelf tegenspreek. Leg uit?

Back
Bovenaan