Doorlont projecten - Foto's

Ey goed idee om een nitraat of vlindermat te maken met try-wraps, maar boeit het nog hoe je ze vastmaakt of is 2 lonten van 2 nitraten en dan vastbinden per 2 aan de "centrale" lont voldoende?

Dit jaar een doorlont project van paar potten, Jammer genoeg ging de eerste pot niet af doordat het lont niet goed was er viel een stilte dat erg jammer was.

mh3el0.jpg

120x Babypijl Fluit
6x Romeinse kaars 10balls.
8x Shock
1x Eraser
2ximigation
1x Messier J
1x Tornade
3x Heavy3

De eerste voor 2009 en niet het laatste : )

image

15x Thumping Thunders
20x Trueno Risaca n°4

Laatst bewerkt:
20x Zwarte doos nitraat..
od4kw.jpg

iz97j8.jpg

518veo.jpg

Mat 400rotjes en 20x Zwarte doos nitraat..:)
23j0nz5.jpg

Nitrate cake & Aquila
3304c1s.jpg

2x Nitrate Cake..
dmwjrr.jpg

4x Nitrate cake & 2x Aquila..
1zxbfp2.jpg

2 Projectjes..
30i80fk.jpg

Alle sier projectjes samen..
33okvhi.jpg

Leuke projecten :D ik wil iedereen met foto's badanken! weer veel plezier en inspiratie gekregen ;)

~Senne (pas net online op vwc ;) kom van avp :P eigenlijk nog nooit gedaan na de sluiting nog op fora gezeten maar nu maar es wel ;) bevalt wel :P

1 van mijn beste combo's afgelopen oud en nieuw: Zware Jongens + 3 Super Magnolia's

En hier het filmpje. Let niet op die hysterische lui eromheen die waren zoals gewoonlijk dronken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ha. leuk gedaan, zeker een leuk project.
En het is goed te horen aan het enthousiasme van je publiek dat zij het ook leuk vonden.
En de Zware jongens blijven goed, ik kan er van blijven genieten.

Ja het wordt zowiezo meerdere zware jongens halen volgend jaar. Het is goed omdat die cakes lang duren kun je een leuk project maken zodat terwijl die afgaat er later iets bijkomt. Helaas ging 1 super magnolia iets langer door maar dat mag de pret niet drukken. Volgend jaar misschien hetzelfde project maar dan met de Outblast ipv Super Magnolia :rolleyes:

Laatst bewerkt:
goed werk mensen,leuk om al die foto,s te zien.

ik heb ook weer net zo als voorgaande jaren een gil project gemaakt. met veel gil patronen en dit keer met ook een beetje knal en een leuk sier blokje.
het was geweldig,wat een lawaai.. dit jaar gaat die nog weer groter worden.
(de foto die ik toen gemaakt heb was het project nog niet helemaal klaar,mijn visco was op..later geen foto meer gemaakt:p)

image

image

Laat jij die patronen staan of lanceer je die?
En jesse gaaf man!:D

Laatst bewerkt:
Zover ik zie zijn dit fluitpatronen en heeft die een ring eromheen gemaakt zodat ze vast blijven zitten dus aan de grond blijven.

ik heb mij doorlontprojectje ook nog niet geplaatst......heb zelf een matje gemaakt....
kijk maar of jullie het wat vinden...:cool:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan