Doorlont projecten - Foto's

Vind persoonlijk ook de Ti- Rips het beste werken om door te lonten. Zelf had ik vorig jaar met een meter viscolont een paar knallers eraangenaaid op dezelfde manier als hierboven staat, en het werkte perfect!

mooie projecten jongens. ik zal rond de verkoopdagen ook diverse projecten maken. Deze zullen dan uiteraad online staan.:wink: o.a. met thundershocks ben ik iets van plan.:wink:

jongens ik wil dit jaar een doorlont project maken met 30+ potten. is het verstandig om het met sterretjes doortelonten ?

Verstandig? Ja het zou kunne maar lijkt met niet erg handig woord natuurlijk erg heet en ja erg lastig om daar mee te werken je ken better lond gebruiken. Maar dat heb je niet neem ik aan, nou Romeinse kaarsen daar uit halen.

Ben ook van plan dit jaar een Showtje te maken maar daar volgen nog wel foto's van.
Ga eerst een Mascleta maken komend weekend en die foto's komen ook nog wel online : )

Dit jaar een tweetal doorlontprojecten gemaakt, met behulp van mijn eigen W-shape rekje, 2 Nitrat cakes en 11 Messier potjes...

Vind goed gelukt, ben erg benieuwd naar de uitwerking, maar denk wel dat dat goed moet komen!!! De w-shape rekjes hebben namelijk al proefgedraaid bij de Zena-Trophy :D

4j3t74.jpg

Laatst bewerkt:
Netjes, alleen hoe zitten de potten vast? het enige wat ik zie is een stukje tape :P

Ik heb alle potten aan de zijkanten doormiddel van tape aan het w-shape rek bevestigd!!

Misschien denk je dat dit niet stevig is, maar dat is het wel...Heb het ook al getest, en de potten bleven gewoon staan!!

Volgend jaar wil ik toch iets van een klemsysteem erop bevestigingen, om zodoende minder te hoeven rommelen met tape!!

Ik raad je aan om er een flinke kwak lijm op te gooien doe ik ook altijd denk dat dat toch veiliger is. Of heb ik het mis volgens jou?
:bye:

Ik zou op de onderkant ook zeker nog wat lijm doen ja, redelijk grote kans dat dit fout afloopt:wink:

Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen:)

Ik zou op de onderkant ook zeker nog wat lijm doen ja, redelijk grote kans dat dit fout afloopt:wink:

Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen:)

Ja had ik idd nog kunnen doen, maar heb nu alles gemonteerd inclusief de lonten. Lastig om weer nu alles los te gaan maken.

Maar heb er flink aan lopen trekken, en is geen beweging in te krijgen!! Dus neem gewoon aan dat het deze keer weer goed gaat. Volgende keer zal ik ook lijmen!

Edit: Denk dat ik met een lijmpistool nog wel de zijkanten kan vast lijmen!!

is voor mij de eerste keer dat ik iets doorlont. zal de foto er even bij doen.
het gaat hier om 3x Z05a 2x Z39 en 1 nitraat cake.
als jullie nog tips of aanmerkingen hebben hoor ik die heel graag
dsc00561uv6.jpg

3xZ05a 1x Z39 2x nitraat cake

dsc00562ay2.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn doorlontproject, hier heeft heel wat weefwerk ingezeten.
Met dank een mijn neef, want die heeft meegeholpen en natuurlijk zijn project met thunderkings =)

442699920_6_iGIY.jpeg

prachtig echt waar firekiddo !! film het aub. want het wordt een spektakel als ik zo kijk :) ( mijn complimenten )

prachtig echt waar firekiddo !! film het aub. want het wordt een spektakel als ik zo kijk :) ( mijn complimenten )

ja, bedankt.
maar ik vraag me wel een ding af. er hangen circa 30 vlinders op het eind. En ze vallen op de grond, maar ik denk dat het 1 en ander elkaar wegknalt (zodat er nog afgaande vlinders door de lucht slingeren)en dan word het niet meer zo leuk.

Hier mijn doorlont spul van dit jaar:

• 10 uur's opening, nog nader te bepalen. Filmpje komt nog.
  • Project voor bij mijn oma bestaande uit cakes, de GBV Excellent Super 4. Staat online.
  • Baby vuurpijltjes rack, in ieder geval 2000 pijltjes. Staat online.
  • Heksenkring van kanonslagen, minimaal 4000. Filmpje komt nog.
  • Nitrate cake's doorgelont. Filmpje komt nog.
  • Romeinse kaarsen rek, van minimaal 1200 shots. Filmpje en foto komt nog.
  • Silver Thunder (Tolle lola) rek, van ongeveer 30-50 pijlen. Staat online.
  • Een single shot cake 36 shots, bestaande uit Asian Thunder en Thunder Kings. Filmpje komt nog.
  • Een twister knal mat, 80 shots. Filmpje komt nog.
  • 3x Saturn Missile 200s. Filmpje komt nog.
  • 4x Crackling Candle 10s. Filmpje komt nog.
In dit topic ga ik dingen posten hoe en wat ik het doe,
ook komen er foto's in hoe het is gemaakt.

10.00 uur's opening:
3109_t1.jpg

Bestaande uit:
- 2x Pyro Power Screamer King
- 1x Thunderbomb 1000
- 1x Chain Thunder 500
- 1x Thundering Heaven 25s
- 1x Cobra 6

Twister knal mat:
2428_t1.jpg

Babyvuurpijlen rek: (is nog niet klaar)
2425_t1.jpg

Single shot cake, bestaande uit 20 Asian Thunders en 18 Thunder Kings:
2468_t1.jpg

2467_t1.jpg

Deze gaat in een opbouwd tempo geschoten worden. Beginnend bij 6x enkel,
3x keer dubbel waarvan 2 in de richting links en rechts. Daarna een waaier
van 6 shots, dan een cirkel waaier van 8 shots, en als laatste 6 Thunder Kings
tegelijk naast elkaar omhoog. Ik heb deze vanavond gewoon maar zo uitgedacht
dus ik kijk wel hoe die het gaat doen.

Excellent Super 4, doorgelont 6 cake's:
2864_t1.jpg

Doorlont Project voor bij mijn Oma, 5 Blokjes van GBV aan elkaar doorgelont:
2940_t1.jpg

Dit is het filmpje hiervan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Silver Thunder rek:
2947_t1.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Silver Thunder rek:
2947_t1.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video

Babyvuurpijlen rek:
2557_t1.jpg

2944_t1.jpg

2942_t1.jpg

2941_t1.jpg

2943_t1.jpg

Filmpje:
+ YouTube Video

Kanonslagen mat van 4000 kanonslagen, stadion cq Heksenkring:
2946_t1.jpg

2000 kanonslagen:
2945_t1.jpg

2x2000 kanonslagen:
3112_t1.jpg

3x Saturn Missile 200s:
3111_t1.jpg

4x Crackling Candle 10s:
3113_t1.jpg

goed werk mensen,leuk om al die foto,s te zien.

ik heb ook weer net zo als voorgaande jaren een gil project gemaakt. met veel gil patronen en dit keer met ook een beetje knal en een leuk sier blokje.
het was geweldig,wat een lawaai.. dit jaar gaat die nog weer groter worden.
(de foto die ik toen gemaakt heb was het project nog niet helemaal klaar,mijn visco was op..later geen foto meer gemaakt:p)

dsc00001ex4.jpg

dsc00002ni1.jpg

Back
Bovenaan