Doorlont projecten - Foto's

Ik heb de foto's ook gepost met gemengde gevoelens hoor, had al zo'n vermoeden dat dit soort reacties zouden komen..
Daar mijn italiaans niet goed genoeg is om toestemming te vragen en ik dit project jullie niet wou onthouden heb ik het toch maar wel gepost..
:bye:

Wie nog meer mooie fotootjes wil zien:
http://fireworks-italia.com/foto-f19/foto-capodanno-2008-t5.htm

Hoef is ze niet meer te @jatten@ namelijk..

:bye:

zooooooooo geweldig dit man , bedankt ik ben nu bij pagina 28 (op de helft dus) ff pauze , ik heb al minstens 50 foto's opgeslagen op de comp , echt 'n prachtige site .

dankje voor die site man! staan echt supervette fotos op. jammer dat ik geen italiaans kan:rolleyes:. op pagina 32 staat een zogenaamde super cobra 5 of dat kan ik in ieder geval uit die reacties halen. nooit van gehoord maar wel stoer al dat italiaans vuurwerk:D

op pagina 6 van die site, staan een hele rij foto'n en waaronder iets van diamond collection.
Is dat dan ook illegaal? of heeft hij iets wat toevallig ook in nederland verkocht mag worden.
Ik dacht dat diamond collection alleen uit producten bestond die in nederland toegestaan zijn ?

Op pagina 7 trouwens ook. Kan jammer genoeg geen italiaans:sad:

op pagina 6 van die site, staan een hele rij foto'n en waaronder iets van diamond collection.
Is dat dan ook illegaal? of heeft hij iets wat toevallig ook in nederland verkocht mag worden.
Ik dacht dat diamond collection alleen uit producten bestond die in nederland toegestaan zijn ?

Op pagina 7 trouwens ook. Kan jammer genoeg geen italiaans:sad:

tja daar kan ik ook geen wijs meer uit inderdaad , tientallen omlabelingen , om maar even wat voorbeelden tegeven , 100 schots terminator blokken , venezia's , venti di guerra , en zelfs 7 steps .

en precies wat jij zegt , ook vele producten van diamond , zoals het blok "hannover" die dus onbekend is in nederland , maar wel van diamond is .

met die paar woorden italiaans die ik ken , heb ik kunnen ontcijferen dat het bovenstaande project is mislukt , omdat hij 4 keer uit ging , en het nogal lang duurde voor hij weer aangestoken kon worden .

Laatst bewerkt:
Nu weer ontopic over doorlont projecten graag.
Jullie kunnen ook een topic starten over deze website bij website m.b.t vuurwerk

Laatst bewerkt:
naamloosft5.png

KO achter Elkaar: staan de KO 6 cm uit elkaar
KO tegelijk: De snellont is 50 cm en dat stukje visco aan het begin is 10 cm

De langtes kunnen nog wat veranderen want ik moet nog de tijd meten en ik heb hier geen nog geen lont.Dus moet ik wachten tot ik of iemand van de familie naar België gaat.

Dit wil ik dit jaar gaan maken, heeft er iemand misschien tips of iets wat je afraad?

Je kan visco lont van een romeinse kaars gebruiken :wink: Dat eerste project met al dat visco gaat wel heel sloom hoor. Ik weet niet of dat het idee is?! Die 2e ziet er leuk uit alleen je kan hem beter anders doorlonten. :)

Je kan visco lont van een romeinse kaars gebruiken :wink: Dat eerste project met al dat visco gaat wel heel sloom hoor. Ik weet niet of dat het idee is?! Die 2e ziet er leuk uit alleen je kan hem beter anders doorlonten. :)

Die eerste komen als goed is meteen achter elkaar aan het is 6sec. van het aansteken tot het afgaan en 6 cm duurt ongeveer 6 sec.
Hoe zou jij dan die 2de doorlonten?

Die eerste komen als goed is meteen achter elkaar aan het is 6sec. van het aansteken tot het afgaan en 6 cm duurt ongeveer 6 sec.
Hoe zou jij dan die 2de doorlonten?

6 seconde?
Ik had ook zoiets maar echt vlot ging het niet.
Zoals je die 1e heb gedaan kan je volgens mij ook net zo goed met schietlont doen, scheelt je met die andere een hoop schietlont en het gaat toch vlot achter elkaar. 8 seconde per meter, het is 6 cm zeg je? dan is in een paar seconde alles al weg. Of zit ik er naast?

6 seconde?
Ik had ook zoiets maar echt vlot ging het niet.
Zoals je die 1e heb gedaan kan je volgens mij ook net zo goed met schietlont doen, scheelt je met die andere een hoop schietlont en het gaat toch vlot achter elkaar. 8 seconde per meter, het is 6 cm zeg je? dan is in een paar seconde alles al weg. Of zit ik er naast?

Maar met dat visco eem ik eerst nog de tijd op voor ik de definitieve lengte maak want bij visco lont verschilt het nog regelmatig.
Ik wilde de snellont van Zena gebruiken en die gaat en stuk langzamer want ik heb nergens die schietlont gezien waar ze die verkopen.

Laatst bewerkt:
IMGP3097.jpg

IMGP3086.jpg

Dit is een legale 200 shots mat van XXL Fireworks en een legale eindbom (finale 125 shots) van ProLine.

IMGP3084.jpg

Ik heb hier ook filmpjes van, deze komen later dit jaar:)
Gelieve de foto's niet te gebruiken zonder toestemming!

Laatst bewerkt:
Nee dat zou alleen kunnnen met professioneel schietlont.

Ik heb voor komend jaarwisseling ook een paar leuke projecten:

- 12 maal Herlat Nitrate Cake (12 uur)
- 12 maal Thor Messier
- 3 maal Uranus C

Laatst bewerkt:
Jij gebruikt dus T-Ribs, ben ik ook van plan, zou je me hier iets meer over kunnen uitleggen:D?

valt weinig aan uit te leggen lijkt me. je pakt visco en je rotje. je duwt de lont van het rotje tegen de visco aan, je spant de t-rep ertussen en klaar ben je. en dan steeds verder doorgaan.

Jij gebruikt dus T-Ribs, ben ik ook van plan, zou je me hier iets meer over kunnen uitleggen:D?

Je kunt ze natuurlijk per stuk vast zetten met een ty-rap. Maar wil je meer naar de chinese rol variant, dus met veel knallers achter elkaar, en je alleen maar over visco lont beschikt. Doe dan als volgt: Je doet een ty-rap om de viscolont heen en trekt hem aan zodat hij bijna op z'n strakst zit (maar nog niet helemaal) je doet de lontjes van een aantal knallers bij elkaar in de opening van de bijna dichte ty-rap. Dan pak je alles goed bij elkaar, en trek je de ty-rap met je tanden goed vast!:)

Back
Bovenaan