Doorlont projecten - Foto's

Door alle (negatieve) berichten heb ik besloten om mijn doorlontproject van 0:00 nog niet voor te bereiden. Ik wacht hier wel mee tot 31-12. De kans dat je dan nog bezoek krijg is dan niet meer zo groot

heb een aantal cakes met zulke lonten combos, hoe ga je dat goed doorlonten? Als je dit knupt, brandt het dan door of moet je de kleine lontjes eerst vrij maken? In dat laatste geval redelijk groot afbreuk risico... hoor het graag!

6D8D74F5-96AF-4B41-B7AC-1669A8BF82CB.jpg

Het makkelijkst is om gewoon het visco bovenaan met elkaar te verbinden. Dat rode en blauwe is schietlont dus zal geen vertraging opleveren.

BF1DE7CD-FED0-422A-8239-CECE350CD0A3.jpg

Begint met 4 keer zena Shell kit, vervolgens 20 keer the junk. Eerste twee rijen op normaal lont, drie daarop volgende rijen met snellont, gevolgd door de laatste rij op quickfuse!

heb een aantal cakes met zulke lonten combos, hoe ga je dat goed doorlonten? Als je dit knupt, brandt het dan door of moet je de kleine lontjes eerst vrij maken? In dat laatste geval redelijk groot afbreuk risico... hoor het graag!

Bekijk bijlage 43683

Dat is quickmatch, brandt met meerdere meters per seconde. Het makkelijkst is open uiteindes tegen elkaar zetten en verbinden met een stukje normaal lont door het in beide uiteindes te schuiven, daarna wat tape gebruiken om het vast te zetten.

*edit*
Onderstaande plaatjes ter verduidelijking:

DSCN0971.jpg

DSCN0972.jpg

DSCN0973.jpg

Dit lont is juist ideaal om door te verbinden, je hebt dan zeker geen vertraging.
Inderdaad goed vastzetten anders kan het losslaan

Dat is quickmatch, brandt met meerdere meters per seconde. Het makkelijkst is open uiteindes tegen elkaar zetten en verbinden met een stukje normaal lont door het in beide uiteindes te schuiven, daarna wat tape gebruiken om het vast te zetten.

*edit*
Onderstaande plaatjes ter

Bekijk bijlage 43688

Bekijk bijlage 43689

Bekijk bijlage 43690

Is Quikmatch niet erg gevoelig en dat er een kleine kans is dat het ontbrand als je het met een schaar doorknipt?

Ik ben de Fairy Tail van Evolution aan het doorlonten. Wat denken jullie, is dit een goeie manier van doorlonten of krijg ik zo te lange pauzes tussendoor?

20181230_172837.jpg
20181230_172922.jpg
20181230_171954.jpg

dat worden wel vrij lange pauzes denk ik, ik doe ze meestal gewoon knopen helemaal onderaan en dan de rest lont wat je overhebt een beetje samen twisten en een tapeje erom

iemand bekent met de Golden Age , hoe loopt de schietrichting van de cakes gaan die van onder naar boven of van links naar rechts als je van boven op de cakes kijkt

Back
Bovenaan