Doorlont projecten - Foto's

Aha, leuk om te weten.:)
Ik zou als finale geen Thundering heaven pakken. Je bent door de single shots namelijk continue boeketjes gewend, waardoor de Thundering heaven in het niet valt. Je ziet namelijk geen boeketten en de knallen zijn niet echt veel harder.
Bovendien duurt de Thundering heaven erg lang, ik zou hem er misschien in verwerken ofzo, maar niet als finale nemen.:)

zeker titaan powershots doen !! dat maakt het echt af want at is sier en powershot ook ik zou trh doen wanneer ik thunderkings of shock (die harde) doorlonte!

kan jij die powershots van titaan of niet, als je weet wat het zijn , zou ik 5 die dan als finale gebruiken ?

Nee, helaas nooit van gehoord. Maar mijn voorganger in dit topic raadt ze je aan, dus dan kun je dat best doen.:)
Zelf zou ik in de finale wat meer afwisseling willen gebruiken. Gooi er wat fluitpijltjes tussen ofzo, en dan nog wat extra dikke mortieren. Denk aan een Green Dahlia (Star) of een Mortal (Dynasty). Als je hier aan kunt komen tenminste.
Mij zou wat afwisseling meer aanspreken, maar het is tenslotte jou project.
:bye:

wat is de bedoeling
eerst 2 z05 crackling chry potten tegelijk daarnaar wil ik nog een pot die begind als de laatste 3 schoten uit de crackling chry komen maar weet nog niet welke er daarna komt er staat nu de silver strobe in maar weet niet of dit een goede keuze is heb heel de z05 a/b serie om uit te kiezen.
kunnen jullie mij helpen met mijn keuze

*Fotos*
wat is de bedoeling
eerst 2 z05 crackling chry potten tegelijk daarnaar wil ik nog een pot die begind als de laatste 3 schoten uit de crackling chry komen maar weet nog niet welke er daarna komt er staat nu de silver strobe in maar weet niet of dit een goede keuze is heb heel de z05 a/b serie om uit te kiezen.
kunnen jullie mij helpen met mijn keuze

Kerel wat een visco :p
Kan je niet aan een stuk schietlont komen of misschien overlappend doorlonten de "how to" hier op het forum even lezen want dit is best zonde van je geld vind ik...
Daarnaast zou ik het eerder andersom doen...
Dus eerst 1 pot uit de a of b bijvoorbeeld de silver strobe en dan de chrackling chry omdat die zo goed is...
Mijn mening...
Voor toppertjes uit de Z05 serie kan je in dat topic kijken :wink:
Succes ermee!

waarom ik zoveel lont gebruik omdat ik natuurlijk de laatste pot pas wil hebben als de eerste potten bijna klaar zijn en dan moet je 62.5 cm + de afstand die je hebt gebruikt voor de andere potten

Ik weet niet helemaal of ik dit goed zie...
Maar eerst gaan er 4 carats tegelijk...
Dan 2 auquilas en dan nog 2...??

naja eigenlijk een beetje slecht gefotoshopt. is de bedoeling dat die aquila's achter elkaar gaan in een redelijk snel tempo en daarna die carat's met schietlont:wink:
je hebt gelijk want hoe et der zo uitziet hoort die niet te gaan nee:)

edit: dat visco moet eerst door die 6 aquila's gaan en dan met een lont naar schietlont zodat die andere 4 tegelijk afgaan

Laatst bewerkt:
Okee das beter :wink:
Lijkt me een leuk effect geven eerst mooi de lucht vol met goud en dan knallend afsluiten!
Misschien nog idee beetje op te bouwen dus wisselende aantallen of een klein rekje te maken voor een shape...
Maar verder leuk idee!

ja lijkt me ook wel wat ja en zo duur zal het niet worden. zodra ik hem aan het eind van het jaar af heb zal ik em uiteraard hier posten! en misschien inderdaad wel een goed idee om een fanshaped ofzo te zetten ja:)

capoda15.jpg

capoda16.jpg

Was dat jou doorlont project van afgelopen jaar? Ziet er heel mooi en proffesioneel uit:droolthum
Heb je er ook een filmpje van?

LoL..Had ook eerlijkgezegd eea moeten toelichten maar had niet zo heel veel tijd vanmiddag..Kwam dit projectje tegen op een italiaans forum, wou dat het van mij was...Ziet er echt wel bruut uit en steel je ook echt wel de show mee om 12uur.
Ik denk van niet maar ik zal eens kijken of er een filmpje van te vinden is..
De groenten:D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan