Door dit soort hersenloze actie's mogen wij geen plezier hebben.

strippenkaart voor mediant voor deze dwaas!
en dit meen ik ook nog.
als je zoiets al doet, dan spoor je ECHT niet!

wat mij wel opvalt is dat die stoelen op enkele centimeters naast de cobra er nog netzo staan als voor de knal. die piano? er naast is ook niks mee aan de hand, lichten blijven aan etc. ik zie alleen het stopdopje vliegen. dus de theorie dat een cobra de kracht zou hebben van een handgranaat is bijdeze ook ontkracht.

gewoon een hersenloze gast. Opsluiten en schade laten vergoeden tot de laatste cent. Vervolgens enkelbandje om in de maand december. kansloos en het helpt niet mee in de strijd om vuurwerk te behouden.
greetzz

Ik ben bij dit soort debiele akties toch voorstander van een sharia......
handen eraf hakken bij dit soort volk.
je kind zal er maar gehoorschade aan oplopen.

strippenkaart voor mediant voor deze dwaas!
en dit meen ik ook nog.
als je zoiets al doet, dan spoor je ECHT niet!

wat mij wel opvalt is dat die stoelen op enkele centimeters naast de cobra er nog netzo staan als voor de knal. die piano? er naast is ook niks mee aan de hand, lichten blijven aan etc. ik zie alleen het stopdopje vliegen. dus de theorie dat een cobra de kracht zou hebben van een handgranaat is bijdeze ook ontkracht.

heb zelf ergens gelezen dat er een raam bijna uitlag,de piano weggeflikkerd kon worden en de stoel gebogen was.

Als ik echt hier uit wat ik nu denk, dan komt de politie straks aan de deur. Dus laat ik me even netjes houden. Dit soort mensen verdienen t niet te leven, laat staan voortplanten. Dit is een van de vele tekenen afgelopen jaren dat t voorbij is met de evolutie van de mens.

1 ding is zeker, volgend jaar is t voor eens en altijd gedaan met onze vuurwerk-hobby:(

Wat een idioot zeg. Zag hem al vanmiddag op dumpert, maar zijn kop staat op video, dus die is binnen een week gepakt ( mark my words ).
Ik dacht zelf trouwens meer aan een lupo 18/26. Deze hebben ook een blauwe dop en de vlam komt wat meer overeen dan met een C6.

heb zelf ergens gelezen dat er een raam bijna uitlag,de piano weggeflikkerd kon worden en de stoel gebogen was.

Ja nou als dat alles is?

Weet je wat het is. De schade ontstaat nu door derde. Raam er bijna uit ligt er dus niet uit. Dus dat is een non verhaal. Piano zal schade hebben maar als de school hem zelf had laten stuiteren was het nog te gebruiken geweest. Nu kun je dat verhalen dus is het onbruikbaar

het blijft een actie die hard gestraft moet worden maar bommen en granaten zijn het niet. En naar mijn idee wordt het ook hier meer drama van gemaakt dan het is geweest.

Ja nou als dat alles is?

Weet je wat het is. De schade ontstaat nu door derde. Raam er bijna uit ligt er dus niet uit. Dus dat is een non verhaal. Piano zal schade hebben maar als de school hem zelf had laten stuiteren was het nog te gebruiken geweest. Nu kun je dat verhalen dus is het onbruikbaar

het blijft een actie die hard gestraft moet worden maar bommen en granaten zijn het niet. En naar mijn idee wordt het ook hier meer drama van gemaakt dan het is geweest.

Jij hebt je hersens ook weer op standje "recht***len en bagataliseren" staan hè?

Ik heb een keer een c6 in een lege, gigantische (prive) loods gehoord. Dat was de meest oorverdovende klap die ik ooit meemaakte. Echter droegen wij allemaal gehoorbescherming. Maar ik durf te wedden dat niemand in die aula gehoorbescherming droeg, en aan die knal zekerweten een piep over heeft gehouden!

En dan kom jij heel wijs even vertellen dat het met De materieële schade wel meevalt. Man er is uberhaubt schade! En er staat dat de ruit gebarsten is, dus waar blijf je dan met je non-verhaal? Ik weet niet wie er nou dommer is, die gozer die die klapper in de aula gooit, of degene die het weer komen rechtl*llen!

1 ding is zeker, volgend jaar is t voor eens en altijd gedaan met onze vuurwerk-hobby:(

Nog een paar van dit soort acties dit jaar, plus een paar flinke letselgevallen en je krijgt nog gelijk ook.

Ik snap ook niet dat liefhebbers hier dit bagatelliseren, want of het nou legaal of illegaal spul is geweest, wel of geen forse schade.. het is een 'not done' actie, gevaarlijk voor de directe omgeving en bovenal een nieuw strafpunt voor het vuurwerkimago. Zolang er maar genoeg mensen die oogkleppen op houden en er steeds meer tegenstanders bijkomen, dan is het snel gepiept met consumentenvuurwerk in Nederland.

Back
Bovenaan