Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gewoon een hersenloze gast. Opsluiten en schade laten vergoeden tot de laatste cent. Vervolgens enkelbandje om in de maand december. kansloos en het helpt niet mee in de strijd om vuurwerk te behouden.
greetzz
strippenkaart voor mediant voor deze dwaas!
en dit meen ik ook nog.
als je zoiets al doet, dan spoor je ECHT niet!
wat mij wel opvalt is dat die stoelen op enkele centimeters naast de cobra er nog netzo staan als voor de knal. die piano? er naast is ook niks mee aan de hand, lichten blijven aan etc. ik zie alleen het stopdopje vliegen. dus de theorie dat een cobra de kracht zou hebben van een handgranaat is bijdeze ook ontkracht.
heb zelf ergens gelezen dat er een raam bijna uitlag,de piano weggeflikkerd kon worden en de stoel gebogen was.
Ja nou als dat alles is?
Weet je wat het is. De schade ontstaat nu door derde. Raam er bijna uit ligt er dus niet uit. Dus dat is een non verhaal. Piano zal schade hebben maar als de school hem zelf had laten stuiteren was het nog te gebruiken geweest. Nu kun je dat verhalen dus is het onbruikbaar
het blijft een actie die hard gestraft moet worden maar bommen en granaten zijn het niet. En naar mijn idee wordt het ook hier meer drama van gemaakt dan het is geweest.
1 ding is zeker, volgend jaar is t voor eens en altijd gedaan met onze vuurwerk-hobby:(