Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger had je gekken/debielen die dit deden met rotjes....daarna strijkers...enkele jaren later her en der nitraten en nu een C6. De jeugd word steeds gekker. Het is wachten op het volgende niveau namelijk een salute....
HOOO, daar hem je best wel een goed punt in!! Ik zag dit filmpje net op facebook, kon het me niet voorstellen... En toch gewoon echt een C6.
Als we kijken naar vuurwerkcrew (voorstander van legaal, tegenstander van Illegaal). Ben ik best blij met dit soort filmpjes. Hoe meer van dit soort filmpjes hoe beter!! Dit heeft niks te maken met legaal. De Cobra 6 komt onder de aandacht, het Illegale komt onder de aandacht en het gezeik over het legaal word minimaal.
(Tenminste ik hoop dat het zo zal gaan)
Groet.
Klaar.
Nog een paar van dit soort acties de komende jaarwisseling, paar bushokjes plat, winkelruiten eruit, autootje in brand, en het is klaar. 100% waar, geen twijfel. Arno Bonte en Marianne Thieme hoeven er niet eens meer moeite voor te doen... er zijn genoeg ongelooflijke fuckwauzen zoals dit die het voor ons verpesten. En ze zijn er weer hard mee op weg.
Precies wat de topicstarter al zegt, de meesten hier doen hun best om een positief geluid te laten horen omtrent vuurwerk, proberen werkenden oplossingen aan te dragen, verstandig mee te doen in de discussie... en dan volgt er weer zo'n actie... en dan kan je beter gewoon ophouden![]()
Geniet er maar van dit jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat dit wel eens het laatste jaar kan zijn.
dit heeft alles met de vuurwerk traditie te maken.
Dan pleit jij voor een vuurwerk verbod. Juist een fan zou het verschil moeten weten tussen verboden vuurwerk en toegestaan vuurwerk en benadrukken dat het niets met elkaar te maken heeft
Waar ik nou nieuwsgierig naar benmad
, is of dit soort lompe acties ook tot het verleden zullen behoren als ons aller geliefde legale vuurwerk wellicht ooit in de ban gaat door de overheid...
in het zicht van een nietwetende is het vuurwerk, en dat is al genoeg.
en dan heeft alles te maken met een traditie die op hoog water staat.
Nou daar ligt daar een taak voor de vuurwerkbranche om een lijn te trekken een scheiding dat ze al 20 jaar geleden hadden moeten doen maar vele legale handelaren zaten ook in de illegale troep. Zo was het toch?
Kijk wij als fans kunnen we mopperen op dit soort kansloze figuren maar de branche zelf heeft ook geen goede naam gemaakt. En het tij moet toch echt keren. Als het al niet te laat is.
dat is het hele punt van dit topic