Door dit soort hersenloze actie's mogen wij geen plezier hebben.

marc-073

VWC lid
http://www.dumpert.nl/mediabase/6630313/deafad36/leerling_steekt_cobra6_af_in_aula.html

achterlijk gedoe.
kan me eigen hier zo kwaad over maken,
je hebt jarenlang je best gedaan om veilig met vuurwerk om te gaan & als brugman lopen ***len over hoe vuurwerk zo mooi is, en dat de incidenten afnemen ect.
en dan komen er dit soort filmpjes bovendrijven
ik houd het voor gezien, sta er niet van te kijken als het volgend jaar afgeschaft is.
ik steek er geen aandacht meer aan vanaf nu om alles goed te praten
het is die F*ckt up jeugd van tegenwoordig.

De groeten.

Deze idioot moet niet alleen verbannen worden van school maar ook direct worden opgenomen in een psychiatrische instelling. Voor goed ook.

Zoals een reaguurder onder t filmpje al zegt: Dienstplicht weer invoeren is echt geen gek idee.. Waar gaat het heen inderdaad..

Toen ik nog op de middelbare school (14 jaar geleden) zat had je ook al van die MONGOLEN. Elke keer wel een nitraat of strijker op het schoolplein. 1x 100K op schoolplein (vraag me niet hoe ze die binnen hebben kunnen krijgen), ook vlogen er een keer 2 lawine pijlen door de aula heen. Toen ergerde ik me eigen al aan die gasten (meestal van die kleine k*t M***k****jes) die even stoer willen doen voor hun vriendjes.

Geeft wel direct aan dat een Cobra 6 dus niet krachtig is. Ontstaat geen brand en de aula zat vol kinderen en niemand raakt gewond.

Maar dit is gewoon poging tot brandstichting en roekeloos gedrag. Echter krijgen dit soort figuren HALT en ik zag dat die een kleurtje had dus dan mag je niets zeggen want anders is het racisme. Zet deze dader voor de grap eens 5 jaar achter trailes en de rest laat het uit hun bol. Nee, "de bron" aanpakken maar de bron is groot en veelzijdig en de bron is geen idioot om het in een school gebouw af te steken

Maar wat heeft een Cobra 6 die illegaal is, op een tijdstip afsteken dat ook illegaal is met "ons" als vuurwerkliefhebbers te maken?

Toen ik nog op de middelbare school (14 jaar geleden) zat had je ook al van die MONGOLEN. Elke keer wel een nitraat of strijker op het schoolplein. 1x 100K op schoolplein (vraag me niet hoe ze die binnen hebben kunnen krijgen), ook vlogen er een keer 2 lawine pijlen door de aula heen. Toen ergerde ik me eigen al aan die gasten (meestal van die kleine k*t M***k****jes) die even stoer willen doen voor hun vriendjes.

het beestje bij zijn naam noemen, hun verpesten het hier in de buurt ook al 15 jaar lang

Dit soort randdebielen zullen er altijd blijven. Bovendien is het verboden vuurwerk en heeft het dus niks met de Nederlandse vuurwerktraditie te maken. Daarom is het ook verboden...

Maar wat heeft een Cobra 6 die illegaal is, op een tijdstip afsteken dat ook illegaal is met "ons" als vuurwerkliefhebbers te maken? Karol

Niets, maar generaliseren voor het eigen belang is dan makkelijk.

Maar goed, dit uitschot verpest het in alle gevallen voor de welwillende.

Ik weet dat het een schending van de fundamentele mensenrechten is, maar verplichte sterilisatie van dit soort figuren zou de maatschappij er toch echt wel op vooruit helpen.

Dit soort randdebielen zullen er altijd blijven. Bovendien is het verboden vuurwerk en heeft het dus niks met de Nederlandse vuurwerktraditie te maken. Daarom is het ook verboden...

dit heeft alles met de vuurwerk traditie te maken.

Lekker ******en op alles wat niet zo is als jezelf, iedereen die dat zo doet hier moet nog maar even bij zichzelf nagaan of ze dat recht hebben.
Lompe actie dat zeker. Maar zo heel gevaarlijk kwam het niet op me over eerlijk is eerlijk.

al die stomme reactie's hier met er is toch niks fout gegaan.
zou me niks verbazen dat een kwart van die kinderen met een piep in hun oor naar huis is gegaan.
en dan maar hopen dat die piep nog weg gaat.

Dit heeft niets met 'lomp' te maken. Dit heeft te maken met normen en waarden en daar schort het bij dit gastje serieus aan. Gedwongen heropvoeding in dit geval.

hier gaan mijn haren van omhoog staan pff.. aandachtszoekertje... van school trappen die handel.

Back
Bovenaan