Dooft jouw kaarsje langzaam?

Maak je geen zorgen, de popo heeft echt geen tijd op 31/12 om te kijken wie er vuurwerk afsteekt.. Prioriteiten zullen elders liggen.

Van te voren niet opvallen, dus niet stoken en je kunt gerust je gang gaan tijdens de jaarwisseling.
Is ook weer waar! En mocht je in de vooravond wat cakes af willen steken dan zeker niet op 1 vaste plek blijven😅

Heb een fiets met een grote Mand voorop dus daar passen wel wat cakes in.. denk dat ik gewoon wat rondjes door de buurt ga maken en om 00:00 wat compounds doe🤘🏼

Voor mij voelt ie op Nederlandse bodem volledig uit. De afgelopen jaren genoten van enorme collecties met de mooiste producten, alleen merk ik nu dat ik niet weet wat ik halen moet, wanneer ik het halen moet en of ik het halen moet. De voorpret is volledig weg. In plaats daarvan maar lekker veel tripjes maken en genieten van wat er wél kan.

Zoals @EHVuurwerk ooit schreef
Nou ik weet niet hoe hij die rekensom maakt, maar ik red dat niet voor dat bedrag...

Maar snap zn punt verder wel.

Nou ik weet niet hoe hij die rekensom maakt, maar ik red dat niet voor dat bedrag...

Maar snap zn punt verder wel.
Zuid Italië is wel goedkoop hoor. Tot voor kort redde je dat makkelijk. Appartementen kosten daar geen hol en een vlucht is misschien 110 euro retour.

Back
Bovenaan