twannes999
VWC lid
Dat iedereen zegt het kaarsje dooft nu wel? Snap er echt niets van ... niks gaat doven we gaan gewoon keihard door, verbod of niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou ik zeggen rij een stukje door naar polen ,minder regels en meer rust, ruimte en natuur ter compensatie naar de rest van het gezinVakantiehuisje boeken met het gezin/de vriendin/de fam. Dat ga ik ook doen, mocht het zover komen en mits DE niet direct mee doet.
Polen goedkoper??Zou ik zeggen rij een stukje door naar polen ,minder regels en meer rust, ruimte en natuur ter compensatie naar de rest van het gezinlekker in de sneeuw met kerst en oud en nieuw, én waarschijnlijk ook nog eens goedkoper (dus meer vuurwerk kopen)
![]()
niet ? en dat is puur een vraag hoor heb zelf geen ervaring maar de accommodatie en boodschappen etc wellicht toch wel ,duitland rond de feestdagen lijken me ook vrij gewild en daardoor misschien duurder ,vuurwerk zou idd in duitsland goedkoper kunnen zijn maar daar in tegen,polen f3 en ruimere afsteektijden/mogelijkheden en de oud en nieuw in duitland wordt ook steeds grimmiger uiteraard afhankelijk van waar je bent ,zie die filmpjes van mr pyromanager en die situaties daar zijn ook niet echt leuk en gezellig meer en net als hier vaak het geval is ook zo'n beetje dezelfde "doelgroep"die het verzieken ,ach ja triest gewoon hoe het hier nu loopt hopen op iig nog 1 of 2 jaar uitloop ,anders begin ik na de beslissing indien nodig maar gelijk met het "vernietigen"van de overgebleven voorraad van afgelopen jaarPolen goedkoper??
Fijn dat jij je het kan permitteren. Voor anderen geldt dat een strafblad leidt tot ontslag of dat klussen niet meer worden gegund.Dat iedereen zegt het kaarsje dooft nu wel? Snap er echt niets van ... niks gaat doven we gaan gewoon keihard door, verbod of niet
Fijn dat jij je het kan permitteren. Voor anderen geldt dat een strafblad leidt tot ontslag of dat klussen niet meer worden gegund.
In die gevallen moet je nadenken hoe je verder invulling kan geven aan de hobby/passie.
Kan je vertellen dat je een hoop voorpret alsnog in Duitsland kunt hebben bij het afstruinen van al die supermarkten. Enige wat je dan wel hebt is een 7 kleuren poepscheetje op het moment dat je de grens over rijd met 1000den anderen.Voor mij is de hobby wel meer dan alleen het afsteken... De voorpret is wat de hobby zo mooi maakt en afmaakt. Ja leuk dat we nog vuurwerk kunnen kopen in België en Duitsland maar de voorpret is helemaal weg... Zo ieder zijn ding maar met een verbod is voor mij de lol eraf.
En dan staat er op je strafblad : reden vuurwerk afsteken. Nou dan krijg jij in de meeste gevallen gewoon de baanMan man man. Als er een verbod is moet een agent jou op heterdaad betrappen. Stel je koopt een paar compounds bij een verbod en steekt als niemand kijkt het lontje aan? Als je een NSB buurman hebt moet hij het alsnog bewijzen en is het jouw woord tegen het zijne. En daarnaast zul je de komende jaren echt niet de enige zijn die dat zou doen. Bij een verbod gaat het nog jaren duren voordat je om 00:00 nog een enkeling gaat horen.
Onderschat een strafblad niet. Voorbeeldje: 8 jaar lang gezeik met al je verzekeringen. Standaard geweigerd worden. Daar wordt niet naar de reden gekeken hoor.En dan staat er op je strafblad : reden vuurwerk afsteken. Nou dan krijg jij in de meeste gevallen gewoon de baan
Onderschat een strafblad niet. Voorbeeldje: 8 jaar lang gezeik met al je verzekeringen. Standaard geweigerd worden. Daar wordt niet naar de reden gekeken hoor.
Een VOG is iets gerichter. Maar in sommige branches kom je gewoon (bijna) niet aan de bak met een strafblad.
Onzin ben veroordeeld in 2023 voor handel en bezit van oa shells. Geen grote hoeveelheid maar toch bijna een gevangenisstraf.Onderschat een strafblad niet. Voorbeeldje: 8 jaar lang gezeik met al je verzekeringen. Standaard geweigerd worden. Daar wordt niet naar de reden gekeken hoor.
Een VOG is iets gerichter. Maar in sommige branches kom je gewoon (bijna) niet aan de bak met een strafblad.
Jij leeft in je eigen wereldje.. Begin steeds meer aan jouw leeftijd te twijfelen..En dan staat er op je strafblad : reden vuurwerk afsteken. Nou dan krijg jij in de meeste gevallen gewoon de baan
Inderdaad onzin, heb hetzelfde... wie gaat er nou aan de klok hangen dat je een strafblad hebt....Onzin ben veroordeeld in 2023 voor handel en bezit van oa shells. Geen grote hoeveelheid maar toch bijna een gevangenisstraf.
Gelukkig nergens last van het niet krijgen van verzekering etc. Een baan bij de overheid kan je vergeten maar voor de rest?
Ben je een daap ofzo?En dan staat er op je strafblad : reden vuurwerk afsteken. Nou dan krijg jij in de meeste gevallen gewoon de baan
Jullie hebben recentelijk nog verzekeringen afgesloten?Inderdaad onzin, heb hetzelfde... wie gaat er nou aan de klok hangen dat je een strafblad hebt....
Nee je maakt je te drukBen je een daap ofzo?