Donati & Meteor

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0449
Artikelnaam: Donati & Meteor
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 383 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: 25 schoten genieten van de mooiste effecten en dat zelfs twee keer voor de prijs van één!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 10/2
Adviesprijs: € 60,00
Winkelprijs: € 30,00

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

0449-Donati-Meteor-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Bij de productomschrijving staat 383 gram. Op het label staat 275 gram per cake (x2 = 550 gram). Wat is juist?

Nog geen filmpje van beschikbaar, maar toch besteld. Altijd leuk om verrast te worden. Benieuwd wat hier uit gaat komen, gezien de budget cakes van WCKD altijd best leuk zijn ligt de lat hoog! :)

IMG_7613.jpgIMG_7614.jpgIMG_7615.jpg

Gaat vgm wel vaker iets fout bij de labels van dit merk. Kaliber van de cairo crackling, tijdsduur van de temptation willow, kruitgewichten bij deze en de big booster. Wie zal het zeggen haha, hopelijk komt er gewoon iets moois uit!

Gaat vgm wel vaker iets fout bij de labels van dit merk. Kaliber van de cairo crackling, tijdsduur van de temptation willow, kruitgewichten bij deze en de big booster. Wie zal het zeggen haha, hopelijk komt er gewoon iets moois uit!

Vast wel! Wij zijn natuurlijk ook wel ontzettend neurotische dwazen als het om vuurwerkdetails gaat.

Vast wel! Wij zijn natuurlijk ook wel ontzettend neurotische dwazen als het om vuurwerkdetails gaat.
Klopt haha, al zou ik zelf ook wel in de stress schieten als ik een box ter vervanging krijg waar minder dan de helft aan kruit in zit volgens het label!

Mee eens. Mooie aanvulling op de “twee voor een” cakes van WCKD. Benieuwd hoe ze het in de straat doen, zal proberen ze te filmen.

Zelf heb ik deze ook, vind ze persoonlijk nog niet eens slecht met deze 8bft wind haha.

Voor die paar euro kan ik slechtere bedenken

Back
Bovenaan