Donadoni Vuurwerk

Goede en actieve communicatie op dit platform vanuit Donadoni!
Vandaag vuurwerk opgehaald, het was allemaal top geregeld er stond zelfs eten en drinken voor de klanten klaar, dat zie je nergens anders!

Het ging wel bijna mis met het verkrijgen van mijn mystery cake, maar ik werd gelukkig gered door een ervaren medewerker.(ik gok dat dit Samir zelf was)

Al met al een fijne ervaring!

Ik wil hier even een dikke compliment brengen voor de winkel DonaDoni.
Wat heeft deze zaak alles goed op oorde!
Normaal vind ik het fijn als het snel gaat in een winkel.
Maar hier ging het zo snel . Had amper tijd om lekker rond te neuzen, haha

Ik kwam binnen en moest me melde. Bij de afhaalservice.
Daar werden de bonnen gecontroleerd.
Een maal gecontroleerd moest je wachten tot je naam door de speakers klonk.
Nou dat was binnen 2 minuten.
Dus met de trap na beneden bij het afhaalpunt.
Daar stond alles netjes klaar.
Even in de auto leggen en ben weer terug na boven naar de showroom gegaan

Boven in de showroom rondgekeken. Maar wat een service naar de klanten!
Er stond koffie thee etc. Ook cakjes en andere versnaperingen, ook een grote popcorn machine, en alles helemaal gratis!
Ze behandelen hier de klanten als god in Frankrijk.
Waar zie je dit nog?

Eenmaal in de winkel nog wat bij besteld. Gewoon omdat het kan!
Ik wil hier ook mijn complimenten specifiek aan Jan geven!
De man van het forum hier.
Ik was telaat met bepaalde acties, maar Jan vond het belangrijk dat ik toch gebruik kon maken van de kortingen, heb dus een kortingscode gekregen om bij te bestellen.
Nu was ik zelf zoon oelewapper om verkeerde code in te typen waardoor ik dacht dat die het niet meer deed.
Geeft niet want zoon top winkel gun ik gewoon de volle prijs!
Dus had in de winkel bij besteld!

Is er wat negatiefs te melden?
Nee eigenlijk niet!
Ja ze hebben enkel Wolff vuurwerk.
Wat me leuk lijkt is dat ze volgend jaar een Magnum of broekhoff toe voegen aan de collectie, nu ben je gebonden aan een merk.

Nou ook de 2e keer ging het super snel binnen 3 minuten mijn naam gehoord en me bestelling in de auto.
Met koffie achter de kiezen en een tevreden gevoel weer terug na huis gereden!

Ja deze winkel is het voor mij helemaal!!
Volgend jaar ben ik er weer bij!

Goed personeel, goede kortingen, goede service en snelle afhaalservice.
Wat wil een liefhebber nog meer!!

Complimenten voor iedereen in die winkel, echt enorm fijne zaak leuk aangekleed ook, goed georganiseerd, geen slecht woord over deze toppers. Volgend jaar ben ik er weer, goed gedaan Jan en Samir :applause:

Hier vanmiddag ook geweest met mijn zoon. Een heel lopend buffet stond klaar ik wist niet wat ik zag :) Zelfs flesjes water om mee te nemen. Ook vond ik het persoonlijk leuk dat er meerdere vrouwen werken :) Weinig tijd om te genieten van al het moois want binnen no time klonk mijn naam door de speakers. Top gedaan hoor mijn complimenten!

Hier vanmiddag ook geweest met mijn zoon. Een heel lopend buffet stond klaar ik wist niet wat ik zag :) Zelfs flesjes water om mee te nemen. Ook vond ik het persoonlijk leuk dat er meerdere vrouwen werken :) Weinig tijd om te genieten van al het moois want binnen no time klonk mijn naam door de speakers. Top gedaan hoor mijn complimenten!
Niet alleen vrouw, maar zelfs multicultureel dat zie je echt bijna nergens dus hartverwarmend, en dan ook nog eens die hele scherpe acties die ze eruit gegooid hebben door het jaar heen.

Niet alleen vrouw, maar zelfs multicultureel dat zie je echt bijna nergens dus hartverwarmend, en dan ook nog eens die hele scherpe acties die ze eruit gegooid hebben door het jaar heen.

Ja mijn bon werd gecontroleerd door een vrouw met hoofddoek, echt geweldig. Ze wenkte ook heel lief waar ik moest zijn, was nogal overdonderend door alle indrukken bij binnenkomst:)

Ja mijn bon werd gecontroleerd door een vrouw met hoofddoek, echt geweldig. Ze wenkte ook heel lief waar ik moest zijn, was nogal overdonderend door alle indrukken bij binnenkomst:)

Ja inderdaad veel vrouwen en multicultureel.
Goed geholpen door die blonde vrouw achter de kassa en de binnen werden ook goed gecontroleerd door die mevrouw met hoofddoek.
Echt hele fijne mensen!
Alle lof voor deze winkel.
@zaza welke tijd was jij er? Volgens mij heb ik je gezien?
Ik was er rond 12.
Geen idee of jij dat was.

Nee was ik niet hadden we inmiddels al ontdekt :( Maar leuk om te horen dat er vrouwen met kinderen gespot zijn :)

Back
Bovenaan