Dominator

Ik ben het volledig met de voorgaande sprekers eens.
Wat een supercake is de dominator zeg.
In een snel tempo schiet hij zijn effecten (peony,s) onder een harde burst weg naar een salvo van finale,s. En elke keer als je denkt dat hij klaar is komt hij met nog een finale. De laatste finale is weergaloos: breed, hoog,hard,snel en mooi.
Verzoek aan B&W: alsjeblieft, laat deze cake intact en verander hem niet.
Want dan heb je echt een koningsnummer in je collectie.

Deze cake is inderdaad steengoed; zo goed dat mensen me vroegen of ik er nog meer van had en ze deze over konden kopen haha. Ondanks dat ik er vier van had, heb ik ze lekker allemaal voor mezelf gehouden :P en zelfs 4 waren me te weinig haha

echt een Gruwelijk ding, na deze cake sloeg de vlam in de pan.
Dat was echt ernstig.
Bij ons was t windstil tegen 01:45 hij was net zo mooi als een flowerbed van 14 kilo die ik ook had, die was wel groter in effect en in W-shape met palmen en shit maar die salvos van de D. en de prijs - kwaliteit - effect verhouding zijn voor mij ongekend, legaal dan. Dat maakt m dus net zo bruut.
volgend jaar 3 voor 100 euro als de prijs zo blijft.
bij mij was ie ook 3 x zo mooi als op al deze filmpjes de eerste film in het begin geeft t goed weer, de rest kan niet filmen of stak m af toen t waaide.

Ik weet al dat ik een Vuurwerktotaal in de buurt heb, dus grote kans dat Star Collection of Black Label (Black Out) daar wordt verkocht. Duimen dat de gewenste cake nog in assortiment is, dan wordt dit m'n voorlaatste knallende afsluiter en duurste aankoop dit jaar (vrijwel zeker). En dan nog duimen dat hij niet veranderd is...

Ik weet al dat ik een Vuurwerktotaal in de buurt heb, dus grote kans dat Star Collection of Black Label (Black Out) daar wordt verkocht. Duimen dat de gewenste cake nog in assortiment is, dan wordt dit m'n voorlaatste knallende afsluiter en duurste aankoop dit jaar (vrijwel zeker). En dan nog duimen dat hij niet veranderd is...

Vuurwerktotaal zal geen B&W gaan verkopen, daarvoor moet je eerder een Wolff dealer gaan zoeken! :)

Vuurwerktotaal zal geen B&W gaan verkopen, daarvoor moet je eerder een Wolff dealer gaan zoeken! :)
Huh? Nou snap ik 'm niet meer...o wacht: voormalig B&W mensen gaan Zena en nog iets (Barely Legal, X-treme coll. en een eigen nieuwe lijn) doen onder Vuurwerktotaal, en Wolff heeft B&Wvuurwerk overgenomen... Ok, ik snap 'm weer :bonk:

Magoe, Isandra meldt al dat Vuurwerktotaal deze cake onder de Barely Legal lijn gaat verkopen. Ik hoop dat niet op prijsstijgingen omdat die collectie natuurlijk erg populair is, en dat ze ook van deze cake een melkkoetje willen maken... Dan maar hopen dat Wolff ze op de ouwe prijs houdt (guttegut, wat een ingewikkeld gedoe). We wachten maar rustig af :D

Ook de prijs blijft bij het oude € 49,95

Vuurwerk totaal brengt uit de Barely Legal serie: Extreme Salute € 25,00, The Fan € 39,95 en de Dominator € 49,95.

www.isanda.nl
Cees

I am the only and only Dominator (8)
Deze komt er dit jaar dus wel degelijk in. Kan je nagaan wat ik gemist heb afgelopen jaar.

Wat een heerlijke cake! Goed tempo, heerlijke effecten, harde burst, redelijke prijs. Gewoon een hele goed bak! :)

Back
Bovenaan