Dominator

Wat ben ik blij dat ik deze besteld heb. Toen ik hem bestelde had ik hem namelijk nog niet gezien, maar nu ik hem op de demo van mantel gezien heb ben ik echt helemaal overtuigd! Heerlijk dat opbouwende tempo en dan zie je dat de tubes nog ineens maximaal gevuld hoeven te zijn om een goed gevulde lucht te geven.

Filmpje:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het blijft een heerlijk blokje. Heb hem de afgelopen 2 jaar gehad, en ik wil nu eigenlijk wel eens wat meer gaan afwisselen dus ik denk niet dat ik hem nog neem, maar als iemand loopt te twijfelen dan kan ik hem dubbel en dwars aanraden!

Topcake!!!

Hij was fijn! Fraaie cake hoor. Knalde geweldig door met een soort van dubbele finale. De buurt vond hem prachtig! Hij komt er volgend jaar denk ik toch niet meer in vanwege de hoge prijs.

Ik had hem dit jaar ook voor het eerst voor het mooie bedrag van € 15,00 en die was hij zeker waard. Lekker vooral vond ik het rustige begin uitmondend in een super spektakel :)

15 euri? Dat is wel een absurd lage prijs!

Wij hadden hem ook weer, deze versie van Wolff, 4x zoals vorig jaar ook, beviel ook nu weer waanzinnig goed, wat een enorme topper!!! :D

Had hem ook geschoten en hij was echt geweldig! Ik vond hem zelfs die 49euro dubbel en dwars waard. De burst had het niveau van een goede knalcake en de boeketten waren enorm groot met mooie kleuren. Echt een erg gave bak die er aan het einde van het jaar wel weer erbij moet zitten!

Aanvulling op startpost

post-1-0-06446700-1312127071_thumb.jpg

Artikelnummer: 136
Artikelnaam: Dominator
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 3200 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 70 Schoten
Effectomschrijving: Deze 500 grams cake domineert de hele straat! 70 schoten knallen er op los zonder te stoppen. Met een extra harde blink finale!
Tijdsduur: 40 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 4/1
Richtprijs: €52,50

http://www.youtube.com/watch?v=lKav7HfQzOU

Toch vind ik deze beter dan zijn opvolger, de dominator II aangezien deze gewoonweg veel meer geweld geeft en de dominator II alles in salvo's schiet zonde echt aan een climax te komen.

Ik vind hem zo op filmpje niet zo indrukwekkend over komen als ik hem ken eigenlijk.
Vind het tempo oa redelijk laag.

Wat een rammer weer. Had weer een kartonnetje gescoord en per 4 geschoten.. Berg je maar als deze los gaat want niets overtreft dat. Echt onwijs zonde dat deze uit het assortiment is :(

Blijft inderdaad eeuwig zonder dat deze er uit is, wat een cake was dit.
Mocht er nog een winkel zijn die hem heeft dan hoor ik het graag:wink:.

Blijft inderdaad eeuwig zonder dat deze er uit is, wat een cake was dit.
Mocht er nog een winkel zijn die hem heeft dan hoor ik het graag:wink:.

Ondertussen nostalgie, wat zijn deze vaak gestookt tijdens de jaarwisselingen! Heerlijke cake met een geweldig tempo!

Back
Bovenaan