Dominator 2.0

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1114
Artikelnaam: Dominator 2.0
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 84
Effectomschrijving: Salvocake van 12 x 7 schoten
Tijdsduur: 31 sec
Stijghoogte: 20/25 meter
Richtprijs: 49.95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1114-Dominator-2.0.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd, hopelijk wordt hij net zo goed als de oude Dominator! :) Die was al bruut, wie weet wat deze ons brengt.

Deze hebben we helaas alleen op film gezien. En de film zag er zeer bruut uit! Ben benieuwd hoe die in t echt is.

Vanavond is wel Dominator 2.0 geschoten. Een mooie cake die in salvo's verschillende kleuren waves schiet en een dikke finale als toetje.

Heerlijke cake zeg deze. Prachtig, lekker tempo en afwisseling en de burst dreunt ook lekker. Zeker het aanschaffen waard.

Zo...
Deze stampt lekker door zeg. Lijkt een harde burst te hebben.
Maarrrrrrr. Ik weet nog niet helemaal wat ik van de effecten en de uitvoering vind. moet ik nog een aantal keer gaan bekijken.
Verder houd ik wel van die rampestamp cakes. Flink wat geweld, trek je zeker aandacht meer( hoewel niemand het voor de aandacht doet, vind ik het stiekem wel erg leuk als anderen het ook leuk vinden)

greetzzz

Edit: persoonlijk heb ik dit effect liever in waaier omdat naar mijn idee het effect door de salvo's weggedrukt wordt. Hoeveel voegt het toe dat dit effect in salvo geschoten wordt? Ik blijf het geweld echt erg lekker vinden, maar had dus liever waaier of v/w shape gehad.

Doet me deugd om te zien dat de China film (het is maar wat je officieel noemt, ik vind een film op een Nederlandse demo officiëler) niet veel beter presteert dan de cake die we in Wapenveld hebben gezien! Hopelijk geldt dit ook voor de rest van de producten, dan beloofd het veel goeds.

Zoals ik dit blokkie op film zie vind ik m echt kei gaaf, en nog prachtige effecten voor een 500 grammer met 84 schoten.

Kreeg hem als vervanger, maar presteerde prima! Lekkere salvo's, jammer was dat sommige salvo's mager waren en niet echt volle boeketten. Maar wel een lekker tempo!

Hele tijd lopen verheugen op deze bak, steek je hem aan begint hij gelijk heerlijk met twee dikke salvo's van 7 schoten en dan houd hij ermee op :cry: weg €50,-. het label smeulde nog wat na, maar er kwam geen leven meer in. Het kon ook niet aan vocht liggen dus heb hem na een kwartier wachten even droog weg gezet zodat ik er nu naar kon kijken. Dus ik net het label eraf halen om tot de conclusie te komen dat er aan een kant gewoon de lonten tussen de verschillende rijen tubes ontbreken :bonk: hoezo maandagochten exemplaar. Eens kijken wat ik ermee doe, maar het lijkt me dat hier toch wel goed aan te tonen valt dat dit gewoon niet het product is waar ik €50,- voor betaalde...

Hele tijd lopen verheugen op deze bak, steek je hem aan begint hij gelijk heerlijk met twee dikke salvo's van 7 schoten en dan houd hij ermee op :cry: weg €50,-. het label smeulde nog wat na, maar er kwam geen leven meer in. Het kon ook niet aan vocht liggen dus heb hem na een kwartier wachten even droog weg gezet zodat ik er nu naar kon kijken. Dus ik net het label eraf halen om tot de conclusie te komen dat er aan een kant gewoon de lonten tussen de verschillende rijen tubes ontbreken :bonk: hoezo maandagochten exemplaar. Eens kijken wat ik ermee doe, maar het lijkt me dat hier toch wel goed aan te tonen valt dat dit gewoon niet het product is waar ik €50,- voor betaalde...

Bij mij Ging ie gelukkig wel helemaal de lucht in vind het alleen jammer dat het effect niet het zelfde was als de product-video.

Afgelopen najaar heb ik enkele malen gehoord dat Dominator 2.0 erg in de smaak viel bij de liefhebbers. Maar wat trekt jullie nou eigenlijk aan in deze cake?

Wat trekt jou níet in deze cake?

Waren ze de crackling in de laatste 2 salvo's vergeten bij de productie? Zie het niet terug in het filmpje... Hoe was dat bij anderen?

Wat trekt jou níet in deze cake?

Waren ze de crackling in de laatste 2 salvo's vergeten bij de productie? Zie het niet terug in het filmpje... Hoe was dat bij anderen?

Ze waren niet alleen de crackling vergeten.... Bij mij aan een kant gewoon de lonten weg gelaten tussen de rijen tubes :sad: gevolg:
dominator201.jpg

Hier hoort toch echt lont te lopen, aan deze kant gewoon helemaal weggelaten:
dominator202.jpg

Zo hoort het natuurlijk, maar als aan de andere kant niks zit schiet het niet op:
dominator203.jpg

Het zal wel het enigste exemplaar zo zijn dus volgend jaar wil ik hem toch weer al te graag in mijn collectie! Wel scheur ik dan zodra ik hem binnen heb gelijk het label eraf:p want zoiets geks had ik nog niet eerder meegemaakt...

Back
Bovenaan