Dominator 2.0

zag bij meerdere cakes dat de lonten aan de binnenkant liepen ipv buitenom. Bij de tube die wel zijn afgegaan zie je ook geen in en uitgang gaten voor het lont toch?

Wat trekt jou níet in deze cake?

Waren ze de crackling in de laatste 2 salvo's vergeten bij de productie? Zie het niet terug in het filmpje... Hoe was dat bij anderen?

Gewoon, alles eigenlijk. Ik heb geen wauwfactor, ik kan hier geen project mee maken, effecten ogen mij te slordig en tel daar de prijs dan bij op.

zag bij meerdere cakes dat de lonten aan de binnenkant liepen ipv buitenom. Bij de tube die wel zijn afgegaan zie je ook geen in en uitgang gaten voor het lont toch?

Dit is jammer genoeg wel te zien alleen het staat niet op de foto. Het lont is (met zaklampje) vanaf de onderkant van de cake helemaal te volgen van tube naar tube alleen er is geen lontverbinding tussen de rijen gemaakt aan de rechterkant van de cake. Er is nu een mail gestuurd naar de winkel waar ik deze vandaan heb dus ben benieuwd waarmee ze komen. Ik was ook speciaal naar deze winkel gegaan, omdat bij de winkel waar ik hem eerst wou kopen deze al uitverkocht was. Maar deze cake gaan we ook nog wel aan de praat krijgen:p gewoon wasaq lont langs de linker kant en ik heb een Dominator 3.0 (de all in once versie:)).

Zo ben ik even blij ik heb deze gratis gekregen in plaats van de glitter & glamour omdat die op was. Maar vind deze 10 x mooier. snap niet dat sommige hier het niet zo'n mooie cake vinden. maar ieder zn eigen smaak natuurlijk :)

Zo wat was dit een rambak. Ik hou wel van zulke cakes. Heerlijk tempo en het was gewoon een genot om naar te kijken. Als je er hier 3 van naast elkaar afsteek zal er echt vet utizien.

Laatst bewerkt:
Helaas dit jaar niet meer passend voor mn budget. Andere keuzes gemaakt.
Wellicht volgens jaar weer als extra cake bij mn andere vuurwerk

Ik zag deze net bij een demo, vond hem erg goed. Harde burst, grote effecten, rustig tempo wat ik fijn vond. Als ik het geld had, zou ik hem nemen.

Wat ik me nou hele tijd afvraag is, ik zie 2 soorten filmpjes in de omloop. Welke is nou de juiste. De insoes zijn anders

Geweldig zie deze ergens op een site staan voor nog geen 30 euro. Helaas te ver voor mij, maar voor de liefhebber ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan