Doetinchem 07-09-2008 Mascleta

Ja tukker dat begrijp ik ook wel maar er spelen zich achter de schermen nu eenmaal bepaalde dingen af waardoor (ondanks dat er bekendheid aan gegeven wordt) die de zekerheid van doorgaan behoorlijk kunnen beinvloeden, waarvan de buitenwereld geen weet heeft.
Maar ik zie dat het aangepast dat is beter zo.:D
Ik kan wel melden dat het hele verhaal er erg goed uit ziet.
Ik meld wanneer het 100% doorgaat.

Groetjes Harrieboem
Mellendijk FDS

Vorig jaar was het ook allemaal in orde, maar uiteindelijk is alles afgeblazen, dit omdat men een kruitsoort gebruikte die niet werd geaccepteerd!

Vorig jaar was het ook allemaal in orde, maar uiteindelijk is alles afgeblazen, dit omdat men een kruitsoort gebruikte die niet werd geaccepteerd!

Dit is volgens mij wel iets langer als een jaar geleden toch? maar dat er een keer een Tronada is afgelast dat klopt helemaal.
Ben toen helaas ook voor niks naar Doetinchem gereden.

De provincie kende het fenomeen "tronada" niet. Na die tijd is er research gedaan en via een rechtzaak (als ik het goed heb), is gebleken dat een tronada (kruitspoor) niet onder vuurwerk valt dus de provincie heeft hier niks mee te maken.
Dus op dit punt kunnen ze het niet meer aflassen.

Ik hoop dat het wel bijtijds bekend wordt of het 100% zeker doorgaat of niet.

Kijk er in elk geval naar uit :)

Bij deze.

De show gaat door.

Wees vlak voor aanvang op je hoedde.

Verassingen zijn altijd leuk.

Schrikken minder ha ha ha :D

in het beginpost staat tussen 10 en 11, maar op fpm staat dat ie om 21.30 begint. wat is het nu precies om verwarring te voorkomen....??

de planning is half 10 lees:21.30 uur.
Maar zal zoals met de meeste shows wel 21.45 worden.

Een mascleta gaat altijd precies op tijd af :wink:

Om 21,20 de eerste aankondeging om 21,25 de tweede aankondeging en om 21,30 moet het los gaan!
Oeh ik heb er nu al zin in. Niet alleen in de mascleta zelf maar ook in het gevoel en de gezelligheid van alle vuurwerkfreaks bij elkaar. Ik denk dat dit een soort van complete vuurwerkfreak meeting word. Ik ga in ieder geval al om 18,00 rijden om daar optijd te zijn.

Ik kan niet wachten!

Dit gaat weer mooi worden, heb dr super veel zin in.
het zal inderdaad wel een hele verzameling van freaks zijn die erop af komen :D

wat ben ik blij dat ik maar 15 minuten hoef te rijden naar doetinchem :p

Ben er ook bij zondag.
En Ruben, dat ze altijd optijd gaan klopt ook niet, die straatmascleta's in Valencia kan je niks van op aan haha.

Ben er ook bij zondag.
En Ruben, dat ze altijd optijd gaan klopt ook niet, die straatmascleta's in Valencia kan je niks van op aan haha.

nouuuuu dat is idd waar:p maar goed de gene op plaza aluyamento is altijd precies op tijd. En omdat deze nederlandse toch iets speciaals is hoort i ook op tijd te zijn:cool:

Ben er zondag ook bij, zie jullie (misschien) dan:wink: Vind het ook zo l*llig om mijn ouders de hele avond alleen te laten staan:p.

Pot commenca le Mascleta:p

Aanwezig, hopelijk gaat het lekker hard daar. Mijn eerste mascleta ooit, ben reuze benieuwd mannen...

Tot Zondag:cool:

Back
Bovenaan