Dode bij vuurwerkongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeft geen salute te zijn hoor, als je met je knar boven de buis van een 3 inch peony gaat hangen vertel je het ook niet na hoor.

daar ben ik het met je eens de snelheid waar mee een shell uit de buis komt is in welke maat dan ook gewoon dodelijk als je lekker er boven hangt

Vreselijk voor de nabestaande.

Duidelijk dus illegaal vuurwerk gezien de buis hopelijk wordt het snel duidelijk wat voor iets het was.

We gaan hierdoor weer een hoop gezeik krijgen in de media.

Ongeacht wat voor vuurwerk, echt afschuwelijk zeg. :(

Dat blauwe ding, als dat een buis zou zijn gaat het richting 8" als je het mij vraagt damn.

Vreselijk voor de nabestaande.

Duidelijk dus illegaal vuurwerk gezien de buis hopelijk wordt het snel duidelijk wat voor iets het was.

We gaan hierdoor weer een hoop gezeik krijgen in de media.

Die buis ligt wel heel erg ver van de plek waar de altijd nare witte schermen staan...

Hoeft geen salute te zijn hoor, als je met je knar boven de buis van een 3 inch peony gaat hangen vertel je het ook niet na hoor.

Naja ik las eerst lawinepijl, die heeft ook vaak een ti boeket. Misschien dat ze daarom eerst lawinepijl dachten. Maargoed, zou idd ook gewoon kunnen ja

Als eerst: enorm naar voor iedereen; familie, vrienden en omstanders.
Weet inmiddels bijna zeker dat hem om een gevalletje Shell schieten ging die in een keer af ging. Verder geen idee of dit iemand was met verstand van vuurwerk, of niet; doet er verder niet toe.

Ik kan ernaast zitten maar op de foto lijkt het of de politie van alles heeft afgezet met lint en ze de buis over het hoofd zien?

Ik kan ernaast zitten maar op de foto lijkt het of de politie van alles heeft afgezet met lint en ze de buis over het hoofd zien?

Ik ken een van de omstanders, de politie zal ook nog wel een buurt onderzoek doen dus uiteindelijk zal het wel duidelijk worden.

Lieve nabestaande ,

Gecondoleerd met het verlies .

we kunnen ons wel druk maken wat het is geweest , maar we moeten ons ook beseffen dit soort dingen zijn.
Triest zo wel voor zijn familie en wat te denken van de kids die het hebben gezien ? trauma minimaal .
Vuurwerk is liefde maar het moet niet je dood worden en we horen wel vanzelf wat het geweest was .

Laat het vuurwerk weg hier, sommigen denken alleen hoe kwam het? Het is ronduit verselijk. Nabestaanden gecondoleerd

Verschrikkelijk nieuws, wat voor vuurwerk het ook geweest mag zijn, al lijkt het me sterk dat het om legaal vuurwerk gaat. Ik kan me overigens niet voorstellen dat die blauwe buis er wat mee te maken heeft, midden in een woonwijk met kinderen eromheen, dat doet niemand, toch?

Lijkt wel alsof het maar een deel van de buis is.
Mortarburst of verkeerd om er in, buis geklapt en een stuk wegevlogen?
Verschrikkelijk dit , dit is de reden waarom dit niet in handen van consumenten thuis hoort.

Nou heel erg voor de nabestaanden hoop dat de reacties hier wel enig respectvol blijven aangezien velen hier verhitte emoties hebben over wat hier is misgegaan. We weten hier allemaal dat sommige (media/etc)dit incident gaan misbruiken voor hun standpunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan