Vuurwerkbranche kan leven met verbod op knalwerk en vuurpijlen!

Zo te zien gaat het niet om veiligheid of overlast maar om geld. Beweren dat met Nederlandse knal(plofjes)vuurwerk handen en benen eraf vliegen is waanzin. Die dingen zijn nog onschuldiger dan de bommen die ik op de wc pot laat.

Kijk mij maakt het niet zo veel uit. Ik gun de Nederlandse vuurwerkhandel al jaren mijn geld niet. Dit vanwege twee redenen:
1. Duur
2. Pruts spul (dmv idiote regeltjes)

Ik koop iedere jaar mijn vuurwerk uit Belgie.

Maar nederlandse knalvuurwek verbieden? Kom op man... Wat moeten die kleine kinderen dan? Wij zijn allemaal met astronautjes opgegroeid. Het gevoel van een rotje afsteken was onwijs gaaf. Pak dit niet af van de kinderen. Dit is niets anders dan pesterij

hahaah en daarom liggen de Belgische winkels vol met Nederlandse cakes. De prijs voor meest idiote opmerking van de dag bekomt jou toe!

hahaah en daarom liggen de Belgische winkels vol met Nederlandse cakes. De prijs voor meest idiote opmerking van de dag bekomt jou toe!

Ik weet niet waar jij woont maar ik woon dicht tegen de grens aan. Welke belgische cakes buiten zena zijn leverbaar in NL dan? Dat NL cakes beter zijn is ook onzin. Belgie heeft altijd nog poolse cakes, cakes van SR, tristar, pyrostar, noem maar op.

Noem dan eens een paar betere (sier)cakes die in nederland niet te krijgen zijn. Met alleen merken kom je er niet.

Ik weet niet waar jij woont maar ik woon dicht tegen de grens aan. Welke belgische cakes buiten zena zijn leverbaar in NL dan? Dat NL cakes beter zijn is ook onzin. Belgie heeft altijd nog poolse cakes, cakes van SR, tristar, pyrostar, noem maar op.

Menig top sier cake uit de belgische winkels zijn in Nederland gewoon tekoop.
Neem de cruel traction of de solarstorm of de zena Triumph.. allemaal toppers die je in NL als je een beetje zoekt goedkoper kan scoren.

Dan heb je nog omlabelingen zoals the dove of love en de vlaamse leeuw (temple of Stone en panther) of de plesure box (5x big19 cakes) allen omlabelingen die wedorom onderveen andere naam tekrijgen zijn op de NL markt voor minder poenies.
Dan hebben we nog Jorge met toppertjes zoals de Mars en de Stix of Pyromax amazingset enzv... jip even goed zoeken en ook die zijn legaal hier tekopp voor minder.

Dan blijven de Pyromax/Jorge/Pyrostar knalcakes enzv over.
Juist ja die zijn hier helaas niet toe gestaan...,

Maar het ging over sierwerk.

Dan blijft hert volgende over zoals Tristar , T&T en een eigen lijn van SalonRoger, "Top spul hoor.."
Maar er zijn zeker gelijk soorten producten van bv Rubro Evolution Wolff of Katan genoeg te vinden.

Dan hebben we Funke.. juist erg mooi spul maar prijs technisch in mijn ogen overhyped.

Ja je hebt een punt de belgische pijlen zijn beter!!!

Back
Bovenaan