Distraxion

Is t goed gekomen? Vast wel toch?

Ik ga het morgen ophalen. Bij mij staat echter ook op de bestelbon Es 2.0 . Maar ik kan natuurlijk vragen of ze de capital mee willen geven maar begrijp dus dat ze moeilijk doen als het niet op de bon te zien is. Mocht ik toch alleen ES 2.0 kunnen krijgen dan ga ik wel vragen of ik cake D mag omdat ik dat wel een mooi effect vind.

Vond hem niet slecht,maar ook niet geweldig. Gewoon een prima cake,leuk voor een keertje. Al moet ik eerlijk zeggen,ik was er eerst helemaal weg van. De eerste keer,bij de demo wel een wow gevoel.

Bij mij dus wel geleverd en erg jammer dat deze is afgekeurd, want het was een prachtige cake! Hele dikke multicolour effecten met goede blink.

De ZENA Nr.1 was nog even iets dikker :)

Wordt deze cake dan nu gewoon weer geleverd? Hij is gisteren geschoten in Lopik en hij was echt dik. Hele grote boeketten en lekker gevuld.

Deze meegekregen ipv extreme salute, weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben. Maar we gaan het zien

Toppertje dit! Lekkere diversiteit in kleur en moordend tempo hier. Burst was heel dik wat resulteerde in brede, volle uitwerkingen.

Back
Bovenaan