Display of Power

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1552
Artikelnaam: Display of Power
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto Kruitgewicht: 295 gram
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: Betaalbare cakebox met 3 topcakes, elk 16 schoten met kleurrijke boeketten en finales.
Kartoninhoud: 12/3
Richtprijs: € 24,95

1552_display_of_power.jpg

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg je deze dan ook per 4 en 5? Want heavy 4 en 5 had je ook had ze altijd en wil ze eigenlijk ook wel dit jaar hebben lekkere cakes altijd...

Krijg je deze dan ook per 4 en 5? Want heavy 4 en 5 had je ook had ze altijd en wil ze eigenlijk ook wel dit jaar hebben lekkere cakes altijd...

Nee deze krijg je gewoon per 3, helaas zal de heavy 3 en 5 niet meer verkrijgbaar zijn tenzij, een winkelier ze laaste restant nog verkoopt maar ik betwijfel dit !!

Van de ene kant vind ik het jammer dat de Heavy 5 niet meer bestaat, van de andere kant ben ik toch opgelucht dat ik ze gelukkig nog per 3 kan halen. Deze komen zeker op mn lijstje!

Ik kwam net een collectievideo tegen van PyroDenHaag op Youtube. In deze compilatie worden ze per losse cake achter elkaar geschoten, vanaf minuut 9:24.

Dit boxje is een omlabeling van de Time Square

Laatst bewerkt:
Ik heb dit pakket vorig jaar gehad. ik had daarnaast nog een paar oude Heavy cakes liggen. Het viel me op dat de heavy 3 cakes grotere effecten hadden dan de display of power cake's.

Back
Bovenaan