Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als er een dier langs komt lopen, knal ik even niet. Easy as that, die paar seconden!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Heb een filmpje gevonden op youtube over Diervriendelijk vuurwerk wat zogenaamd geen geluid maakt....
Nouw kijk zelf maar naar het filmpje (gewoon pure oplichtterij)
movie
De burst zorgt voor een break die de sterren als waren in het rond gooien. De lift zorgt ervoor dat de shell/ bombette etc.. de lucht in gaat.Ehmmm duhhh, het vuurwerk moet toch ook de lucht in gaan? Daar heb je al een burst voor nodig.
De burst zorgt voor een break die de sterren als waren in het rond gooien. De lift zorgt ervoor dat de shell/ bombette etc.. de lucht in gaat.
Onze hond is echt spookbang. Maar nu hebben wij van die druppels waardoor hij een stuk minder bang is. Maar het is nog steeds niet om aan te zien. Om een hond in een hoekje te zien hyperventileren enzo.![]()
@dikkeeric ik vind je post een klein beetje een racistische ondertoon hebben er zijn net zo goed Nederlanders die de boel lopen te slopen. Ik snap het hele punt over donker getinte mensen dan ook niet.