Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zelf heb een parkiet, en of er nu vuurwerk wordt afgestoken of niet, hij tettert altijd lekker door. Hij heeft gelukkig nergens last van, ik heb wel eens gelezen dat je hem anders op zolder o.i.d. moet zetten met een doek over zijn kooi zodat hij gaat slapen, maar dat lijkt me ook geen pretje voor het beestje
Ja, laat ik het maar eens hebben over mijn dieren. Lekker praten over een ding dat eigenlijk altijd negatief in het daglicht staat. Maar goed, hier ga ik dan:
Mijn hond Bruno (Geboren: 15-03-03/Mechelse Herder) is zelfs gek op vuurwerk. Rond oud en nieuw kost het me echt heel veel kracht om hem weg te houden van al die mensen, al dat vuurwerk en zo. Niet erg want ik heb genoeg kracht. Maar ja, dat is eigenlijk een voordeelIk hoef niet bang te zijn dat ik hem mishandel xD Of gezeik daarover krijg. Want hij word toch tevens zover mogelijk van de troep vandaan gehaald en van al die derde rangs zielige mensen die graag dieren pesten in mijn stad. (Urg, mensen en dieren dan! Echt zo zielig...Stomme mensen).
Mijn katten (Droppy/Beffy, beiden geboren op 04-08-07) houden zelf niet zo van vuurwerk en zitten daarom elke dag rond oud & nieuw de hele tijd binnen. Maar goed, ik kan het ze niet blaimen, hun moeder is overleden rond oud & nieuw dus. Jap, Kitty heette ze, ze was zo bang, dat ze weg liep en ja, katten worden TE vaak overreden. Wel zielig thought. Maar hé...Er is meer nodig dan dat, tevens gebeurde het pas op 3 januari, dus niet de fout van vuurwerk.
Uhm ja de cavia's en vissen boeien me niet zo, ben toch allergisch xD
En feitelijk maakt het niet zoveel uit, door de omstandigheden hier. (Ik ga daar maar niet verder over in! Niet mijn fout thought!)
Agh ja! Ik let altijd op thought...Als er honden in de buurt zijn, dan ga ik ergens afsteken waar ze niet zijn...Dieren verdienen respect, niet zoals wij mensen die deze mooie planeet verzieken...(HAHA jap ik ben een milieuactivist, maar doe gezellig mee met het verzieken LOL xD Het heeft toch geen nut dus xD)
Effe Offtopic maar het is niet thought maar though als je het engelse woord voor "echter" bedoeld
Maja mijn konijn is dood dus die heeft nergens meer last van xD