Dictator

Video van Pyro Heinsberg, vanaf 6:39

Niets teveel gezegd, gewoon een monsterlijk dikke box. Must-have!

Deze werd gisteren geschoten en dit was wel echt de topper van de hele show ( van de F2 producten natuurlijk ). Hele harde burst, de blinker boeketten in het begin waren echt heel groot. Ik dacht eerst even aan de Cruel Traction maar het was gewoon deze bak met 25mm kaliber, geen idee hoe dat kan maar het waren net volle 30mm boeketten. Daarna krijg je een W shape gedeelte wat me aan de Triple Trouble deed denken. Hier was het kaliber van 25mm wel te merken maar ook hier was de burst weer top. En de finale spreekt voor zich, lekker rammen. Je kan 'm goed vergelijken met de City Trip daarvoor. Deze was overduidelijk groter uitgewerkt en met een hardere burst.

Op 07:54 gaat ie af

Veel- en veelste weinig reacties op dit topic; want deze box is steengoed! Ook te koop als de Festival Show 135shots, maar dan zonder kist. Aanraderrrr

Wat ik persoonlijk iets minder vind zijn de W'shape delen in deze kist. De effecten zitten te dicht op elkaar, waardoor het wat rommelig wordt. Naar mijn smaak was het mooier geweest als de W-shape single effect zou zijn of wat breder geschoten werd.
Verder een heerlijke bak met grootse effecten. Twijfel toch over deze, ondat ik het houten kistje ook wel erg leuk vind om te hebben.

Deze box had ik in de '22 batch.
Ik kocht 'm vanwege 30 mm maar dit bleek 25 mm te zijn, viel me wat tegen, zeker voor die prijs.
Het waaiergedeelte is erg goed, net als de laatste cake. De eerste bevatte veel magere boeketten.
Was leuk voor een keer, maar niet meer dan dat. Als iemand de lege houten kist nog wil overnemen, die staat in het Koop gedeelte op dit forum.

Back
Bovenaan