Diamonds in Gold [Uitloop 2019]

Ook deze vond ik matig presteren, net of er niet genoeg schietlading is om het snake effect daadwerkelijk een feit te laten zijn.
En ja, mijn leverancier bood het product gewoon aan.

En een evaluatie:

[video]https://dl.dropboxusercontent.com/u/25973611/gold.wmv[/video]

Vreemde is dat op alle demo's en testen deze cake een topper was.
Verder kan ik zo wel uit het filmpje opmaken dat de boeketten doen wat ze behoren te doen.
Het gaat hier dus even voornamelijk om het snaketail effect.
Verder gaan we de komende weken de winkels langs om de afkeur op te halen en naar de centrale opslag te brengen en de herkeuring af te wachten.

gr

Boeketten doen zeker niet onder, maar het voor ogende snake tail effect doet het zeker niet ten goede!

Prachtig Blinkende Diamantjes verhuld in een laagje puur goud!
Adviesprijs:44.95

De Afgekeurde versie is afgekeurd en blijft afgekeurd.
Deze cake is in her productie genomen!
De prestatie zal het zelfde zo niet beter zijn dan voorheen!

MVG Team Evolution Fireworks.

Een aantal berichten verwijderd, gelieve een actie, aankoop en de rest in het winkeltopic of direct met desbetreffende winkelier te bespreken.

Deze presteerde goed! Schoot hoog, maar brede boeketten. De opbouw qua tempo hierin was heerlijk, na de finale applaus van het publiek!

Heeft er iemand ook een filmpje van deze cake? Ik kan alleen de productvideo vinden, maar wil graag weten hoe deze in de straat presteert!

Deze ook gehad, en kan me volledig vinden in de reactie van Rico. Ondanks 25 shots duurt hij nog best lang, maar zonder saai te worden. Verbaasde me ook hoe groot de boeketten waren ondanks de hoogte. Ik heb hem verder niet gefilmd.

Ik ben ook wel benieuwd. Lijkt hij op het China filmpje, of is het toch meer als de originele versie die destijds is afgekeurd?

De Silver sucks van Geisha samen met de Daimonds in Gold een geweldige combinatie, het is amper te zien welke effecten uit welke cake komt, maar mooi was het zeker:

Back
Bovenaan