Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Mannen, ed is gisteren geopereerd. Ik hoop op jullie begrip dat de site even iets vertraging heeft opgelopen.

hallo allemaal
bedankt voor al jullie beterschap wensen maar niet ik maar mijn zoontje( kleine ed) is geopereerd
hij heeft een zware operatie gehad van 7,5 uur gehad maar alles gaat gelukkig goed en hij is nou weer lekker thuis.
wij hebben dit jaar 3 website's waar jullie op kunnen bestellen
via vuurwerktotaal,via zena en natuurlijk onze eigen site www.edraketvuurwerk.nl
op alledrie kan al besteld worden
maar zoals jullie van ons gewend zijn komen op onze eigen site altijd nog producten bij.
Dus als jullie een artikel hebben dat wij echt moeten verkopen dan horen wij het graag

Op de eigen edraketsite worden de gratis artikelen niet meer automatisch toegevoegd aan het winkelmandje. Dat klopt niet volgensmij?
gr. Duc9

het gratis vuurwerk moet je op de site geloof ik wel zelf aan klikken
je kan alleen aan klikken waar je recht op heb dus je kan nooit iets duurders kiezen
mocht je het vergeten zijn geen probleem ik kijk alle bestellingen altijd zelf nog even keer na
je krijgt altijd waar je recht op heb

Edraket is ook elke dag al open mannen... wie zich verveeld is van harte welkom even een bakkie te komen drinken en gezellig over onze hobby te kletsen!20151206_141435.jpg

Dit was afgelopen zondag! :)

Zondag bij de opening! Wel gaaf om te zien dat onze hobby nog flink leeft ipv alleen maar negativiteit wat we om ons heen horen...

Back
Bovenaan