Devil's Dynamite

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1664
Artikelnaam: DEVILS DYNAMITE
Bruto Gewicht: 21000 gram
Netto kruitgewicht: 3000 gram
Aantal schoten: 259 schoten
Effectomschrijving: Nieuw binnen! 259 shots mega compoundbox met ondenkbaar grote effecten! In combinatie met keiharde saluteknallen is dit de nieuwe sensatie van 2020!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 299,00
Voorverkoopprijs: € 279,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1664_geisha_devils_dynamite_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ook deze staat al even beschikbaar bij onze Duitse vrienden. Heerlijke rambox, zit wel wat inspiratie van profboxen in!

Moet deze eerst een keer op een deno gezien hebben. Als ik naar de afbeelding kijk limkt het mij overwegend 20mm met wat 30mm tubes tussendoor.

Salutes zijn wel heel hard zo te horen. Ben zeer benieuwd hoe ze in de productie zijn. Verder is deze bak niet echt mijn ding, hij ramt wel, maar naast enkele grote effecten zijn er heel veel kleine.
Mooiste van deze bak zijn de spinning tails, kijk eens naar het moment dat ze uiteen spatten, dat zien we niet al te vaak ?

Ik vind dit echt een heeel lekkere bak. Lekker veel afwisseling, goed tempo en inderdaad de salutes zijn dikke prima. Uiteraard afwachten hoe deze als productie presteert.

Dat lanceergeluid van die 30mm tubes, echt heerlijk.
Maar dit is ook wel echt een bak die ik eerst op een demo wil zien om te kijken hoe die in het echt uitpakt. Concept is wel leuk, veel afwisseling en weer eens een beetje anders dan anders

Dat lanceergeluid van die 30mm tubes, echt heerlijk.
Maar dit is ook wel echt een bak die ik eerst op een demo wil zien om te kijken hoe die in het echt uitpakt. Concept is wel leuk, veel afwisseling en weer eens een beetje anders dan anders

Denk dat je (deze importeur kennende) beter niet naar de demo moet kijken maar naar een werkelijke productie die ergens in december vast wel geschoten gaat worden.

Denk dat je (deze importeur kennende) beter niet naar de demo moet kijken maar naar een werkelijke productie die ergens in december vast wel geschoten gaat worden.

Ik hoor dat vaker, maar eigenlijk vind ik dat tegenwoordig best wel meevallen. Kijk naar afgelopen jaar....welke producten hebben niet zo geresteerd als op de demo?

Ook deze box ziet er weer strak uit. Een groot gedeelte van de 30mm schoten kun je er wel tussenuit halen, maar ook de 20mm schoten zien er zeker niet verkeerd uit. Flink geprijsd, maar daar krijg je dan ook veel afwisseling in effecten en schietrichtingen voor!

Heerlijke bak dit zeg!

Prachtig gevarieerde technieken in deze compound met een hele fijne finale.
Kwalitatief zo te zien, zit dit wel snor.
Jammer dat ik hem niet in real life heb kunnen meemaken.
Maar voor mij is hier toch wel over na te denken om deze te bestellen.
Alleen de prijs van €199,- houd me wat tegen.

Voor dit bedrag kan je toch ook een leuk Funkebakje op te kop tikken..

Deze al gespot voor 149 in de freak. Hoe gevarieerd deze box ook is, ik laat hem staan vanwege teveel klein kaliber tubes

Back
Bovenaan