Dessert Eagle

Mooi ding, prijs vind ik wel terecht.
Ben vooral onder de indruk van die staarten, die om de zoveel slagen omhoog gaan.. Dat maakt het geheel nét iets gracieuzer.
:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de post Rollende Baba
Deze is mij tot nu toe helemaal ontgaan.
37 shots met gekleurde willow effecten.
Ik vind hem bijzonder mooi.
Ik vind het alleen wel aan de dure kant. Bijna 60 euro !!
Ik hoop dat meer mensen iets weten over dit blok en kunnen bevestigen of dit blok zijn aanschafprijs waard is.
Ik hou hem in de gaten.!!!

:thumbup:

Bedankt voor de post Rollende Baba
Deze is mij tot nu toe helemaal ontgaan.
37 shots met gekleurde willow effecten.
Ik vind hem bijzonder mooi.
Ik vind het alleen wel aan de dure kant. Bijna 60 euro !!
Ik hoop dat meer mensen iets weten over dit blok en kunnen bevestigen of dit blok zijn aanschafprijs waard is.
Ik hou hem in de gaten.!!!

:thumbup:

Hij staat ook op de DVD die je thuis hebt liggen :wink:

daar heb ik hem ook vandaan :D

Rollende Baba.
ik heb je video nog een aantal malen bekeken. Pure fun en ontspanning man.
Inderdaad je haalt de Dessert Eagle er direct uit.
Wat een gaaf blok zeg.
Ik heb inmiddels al een lijstje (spreadsheet) aangemaakt met wensen 2007/2008
Daar staat hij inmiddels op.
Dank voor je advies in deze.

Rollende Baba.
ik heb je video nog een aantal malen bekeken. Pure fun en ontspanning man.
Inderdaad je haalt de Dessert Eagle er direct uit.
Wat een gaaf blok zeg.
Ik heb inmiddels al een lijstje (spreadsheet) aangemaakt met wensen 2007/2008
Daar staat hij inmiddels op.
Dank voor je advies in deze.

hehehe ik kan er ook naar blijven kijken, ook omdat ik er zelf bij was... maar bij ons is het altijd gezellig met oud en nieuw, niet alleen het vuurwerk is gezellig.
Maaruh dat is wel een slim idee van je een spreadsheetje maken ( had niet anders van je verwacht :wink: )
ga ik ook ff doen... kun je gelijk kijken wat het je uiteindelijk gaat kosten, en aan het eind van dit jaar kun je meteen zien welke duurder of goedkoper zijn geworden. Bij mij stata hij ook op de lijst hoor, net als de 7 Steps.

hehehe ik kan er ook naar blijven kijken, ook omdat ik er zelf bij was... maar bij ons is het altijd gezellig met oud en nieuw, niet alleen het vuurwerk is gezellig.
Maaruh dat is wel een slim idee van je een spreadsheetje maken ( had niet anders van je verwacht :wink: )
ga ik ook ff doen... kun je gelijk kijken wat het je uiteindelijk gaat kosten, en aan het eind van dit jaar kun je meteen zien welke duurder of goedkoper zijn geworden. Bij mij stata hij ook op de lijst hoor, net als de 7 Steps.

Ja en zo,n spreadsheet wijzigt nog wel eens, daar niet van. Maar weet je er komt zoveel moois voorbij. En ik ben echt een vak (vuurwerk) idioot. Zo,n spreadsheet laat onderaan de streep een moie formule zien met een totaaltelling wat het kost.
En we bijven wijzigen en veranderen tot de tijd er is. Hihi.:wink:
By the way: 7 steps en Easer staan er ook op.
Nuttige video van je.
:wink:

Vind het ook een mooi blok....echter voor dat geld ga ik wel 4 x Stars over Paris doorlonten...heb ik veel meer geweld!!!

Vind het ook een mooi blok....echter voor dat geld ga ik wel 4 x Stars over Paris doorlonten...heb ik veel meer geweld!!!

Daar is wat voor te zeggen Mek.
Ik denk dat het voor een ieder een persoonlijke keuze moet zijn.
Je koopt een bepaald blok om de effecten
Zoals deze Desert Eagle met de mooie willows. Hij is duur, geef ik toe.
Maar ik blijf willows een supereffect vinden en daarom koop ik veel blokken met willows.

Stars over Paris is een ander verhaal. Voor mij de kaskraker van het afgelopen vuurwerkseizoen. Ik denk dat de Stars over Paris wel bij iedereen in de collectie voorkomt.

Wat een geweldige cake vind ik dit, de effecten zijn niet heel groot en heftig maar dat hoeft ook echt niet bij dit effect vind ik.
Een erg mooi uitgewerkt effect.
Deze komt er bij mij zeker weten in dit jaar

De prijs is wel verhoogt van 57,50 naar 63.50

2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Overblast in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Wat vinden jullie van deze cake?

Ik heb deze nu voor het eerst meegemaakt op de demo en hoewel iedereen er al een prachtig idee bij had toen hij in beeld kwam, moet ik bekennen dat ik eerlijk gezegd niet wist wat ik moest verwachten. Ik zag allereerst de adviesprijs van €63,50 en dan heb je al een redelijk hoge verwachting van deze cake, maar hoewel de effecten niet overweldigend groot zijn, vond ik hem geweldig. De effecten zijn qua kwaliteit werkelijk enorm goed en ook nog eens anders dan je normaal tegenkomt in cakes. Wat je als minpuntje kunt gaan zien is de variatie, hij duurt redelijk lang en er zijn in feite 2 effecten die elkaar afwisselen, maar door het tempo is het allerminst vervelend, alleen maar vermakelijk.

Ja, een duidelijke aanrader, maar kan me voorstellen dat mensen de prijs gaan overdenken. Ikzelf zie hem niet als eerste keus door de prijs, maar in verhouding is de prijs goed te noemen. :wink:

Ik heb deze nu voor het eerst meegemaakt op de demo en hoewel iedereen er al een prachtig idee bij had toen hij in beeld kwam, moet ik bekennen dat ik eerlijk gezegd niet wist wat ik moest verwachten. Ik zag allereerst de adviesprijs van €63,50 en dan heb je al een redelijk hoge verwachting van deze cake, maar hoewel de effecten niet overweldigend groot zijn, vond ik hem geweldig. De effecten zijn qua kwaliteit werkelijk enorm goed en ook nog eens anders dan je normaal tegenkomt in cakes. Wat je als minpuntje kunt gaan zien is de variatie, hij duurt redelijk lang en er zijn in feite 2 effecten die elkaar afwisselen, maar door het tempo is het allerminst vervelend, alleen maar vermakelijk.

Ja, een duidelijke aanrader, maar kan me voorstellen dat mensen de prijs gaan overdenken. Ikzelf zie hem niet als eerste keus door de prijs, maar in verhouding is de prijs goed te noemen. :wink:

Wederom heb ik deze weer besteld voor dit jaar, man man wat een pot!!!

Ik heb de Dessert Eagle dit jaar met Oud en Nieuw afgestoken en ik kan het eerder enthousiasme van Rollende Baba zeker delen.
De cake duurt lekker lang en laat prachtige willow,s zien in rood, zilver en goud.
De willow,s zijn bijzonder fraai uitgewerkt. Een van de mooiste cake,s met willow,s die ik tot nu toe gehad heb.
Ik vind het wel nodig om te zeggen dat ik de prijs voor een 500 grammer erg hoog vind. De cake mag best een stukje goedkoper worden zodat meer mensen er van kunnen en zullen genieten. 50 euro vind ik meer redelijk.

Ik vind het een mooie cake maar weer een te hoge prijs. Je betaald ruim een euro per shot .De prijs in bijna alle 500 grammers van hardix vind ik aan de hoge kant.

Back
Bovenaan