Dessert Eagle

Hoi, ook ik heb deze met oudjaar afgestoken en vond de uitwerking zeer groots.
De pot duurde idd vrij lang en de boeketten waren enorm, een echte aanrader dus.
Alleen was ie vorig jaar 62,50 bij mijn dealer en nu zie ik bij hardix ook force full staan voor iets van 70 euro? Is dit nou dezelfde pot als de dessrt eagle?
En zou dit dus betekenen dat ie 7,50 duurder is geworden.
En bij hol voor bijna 5 tientjes!
Wel veel verschil in prijs......?

Hol staat ie trouwens als forcefull bij de black smith collectie voor 72euro terwijl hij vorig jaar in de titanium collectie zat.
Meerval; waar haal je die 49,50 vandaan?
Mvg.

Daar zul je dan geen spijt van krijgen meerval!
Ik vond en vind hem geweldig. Staat bij mij er ook weer op!

Dit gaat hem worden bij de jaarwisseling. Ik ben razend van deze batterij. De films die hier te vinden zijn zijn geweldig. Geven een super beeld weer van deze 500 grammer. De effecten: ik ben er verlieft op. De prijs is ook goed, zeker voor de prestaties die deze neerlegt. Hiermee gaan we mooi knallend het nieuwe jaar in. Ik kan niet wachten.

Na oud en nieuw een foto + ervaring.

Dit is de enige willow cake die me wel aanspreekt, ik ga hem dan ook zeker uitproberen dit jaar. Alleen minder dat die geen finale heeft ma goed. Snap nu ook waarom de Supreme zo goedkoop is, die is namelijk wat minder spectaculair en mooi als deze. Bedankt voor het straatfilmpje Rob die laat een goed duidelijk beeld zien wat je mag verwachten.

Een beauty van een cake, alleen de prijs zorgt ervoor dat ik eerst even verder kijk voordat ik hem zal aanschaffen.
Ik vind hem namelijk net te hoog geprijsd :sad:
Zoals Moontan eerder al aangaf, een prijs van 50 á 55 euro zou meer gepast zijn bij deze cake.
Wie het er wel voor over heeft...prima! Je haalt zeker weten een topper in huis.
Maar ik ga op zoek naar een soortgelijke vervanger met glittering willows, zoals de "Blessing Pearls" van Bonfireworks :idea:

Dit was echt de 500 grammer die de show stal in de straat. De effecten waren groot en geweldig. Ik had in totaal 3 stuks gekocht.

Onderaan middelste cake, en rechtsonder staan 2 stuks.
1000303o.jpg

Gisteravond stak iemand 2 straten voor ons huis deze cake af. Het blijft een topper, hele mooie glittering willows in verschillende kleuren met harde burstknallen.

Back
Bovenaan