Den Haag 12-12-08 (Demo)

Ik "hoor" bij Witte Tenten. Ik heb met Witte Tenten meegereden, dus ook een en ander gepraat en gehoord.
Witte Tenten heeft eigelijk voor veel dingen gezorgd. De tent, de geluidsinstallatie, electra en muziek, beamer, vuurwerk bezorgd van Marijn, personeel om op te bouwen... DF kwam rond 6 uur 's avonds (als ik het me goed herinner) en moest daardoor aanpoten om op tijd alles klaar te zetten. Happy Copy heeft voor de presentatie gezorgd, alsook de afzetting, personeel ingezet, merchandise (vlaggen).

Ik "hoor" bij Witte Tenten. Ik heb met Witte Tenten meegereden, dus ook een en ander gepraat en gehoord.
Witte Tenten heeft eigelijk voor veel dingen gezorgd. De tent, de geluidsinstallatie, electra en muziek, beamer, vuurwerk bezorgd van Marijn, personeel om op te bouwen... DF kwam rond 6 uur 's avonds (als ik het me goed herinner) en moest daardoor aanpoten om op tijd alles klaar te zetten. Happy Copy heeft voor de presentatie gezorgd, alsook de afzetting, personeel ingezet, merchandise (vlaggen).

Zo dan mag Happy Copy erg blij zijn met Witte Tenten.....

Het gedeelte van Marijn en de finale was dan ook het enigste van heel de avond wat me boeide, naja boeide, ik vond het vuurwerk van Marijn echt geweldig :D

Vuurwerkshow 2009
Koud, maar een groot succes, met een vurig optreden van Nancy. En een spetterende finale van Marijn Vuurwerk.

Een demo van 45 minuten, met vuurwerk van onze drie leveranciers: Vc Vuurwerk (magnum Series), Wolff (Dynasty Collection) en Marijn Vuurwerk. Over een paar dagen alle foto's en filmpjes online! Hou ook www.partymania.tv in de gaten voor een verslag....

http://www.lekkerknallen.nl/

En hier zijn de beloofde foto's :D

Fred je had gelijk over die Zware Jongens wat een geweldige cake's, vooral per 2 geen seconde stilte dan, constant geweld, constant goede fluiten en knallen en nog een mooi spektakel met kleuren en effecten ook, geweldig!

sdc16282.jpg

Zware Jongens

sdc16281.jpg

Zware Jongens

sdc16280.jpg

Zware Jongens

sdc16268.jpg

sdc16264.jpg

sdc16253.jpg

sdc16249.jpg

sdc16250.jpg

sdc16246.jpg

sdc16240.jpg

sdc16233.jpg

sdc16231.jpg

sdc16223.jpg

sdc16219.jpg

sdc16215.jpg

sdc16203.jpg

sdc16202.jpg

Derrest van de foto's vind je hier: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=261

Mooie foto's hoor. Sommige cakes kan je echt goed herkennen. Ook leuk dat de gebouwen zo zichtbaar zijn. Dat geeft wat diepte aan de foto.
Mijn films staan overigens allemaal online nu. Zie mijn post daarvoor.

Back
Bovenaan