Demonstratie 2011 royal fireworks

Helaas kan ik er niet bijzijn wegens hoofdpijn,koorts en een longontsteking.
Baal er wel van want de workshop ook al gemist,En een beetje bouwen en hobbyen is altijd leuk maar ik hoest me de t*ring.
Iedereen heel veel plezier vanavond.

Baal er wel van want de workshop ook al gemist,En een beetje bouwen en hobbyen is altijd leuk maar ik hoest me de t*ring.

Beterschap en rustig aan.
Er wordt vanavond genoeg gefilmd dus alles bekijken kan ook thuis.

Beterschap Marchel. Zonde dat je de demo moet missen.

Hier ut zelfde!
Keel Ontsteking.
heb er net codeine tabbeletjes voor gekregen.
Had er graag bij willen zijn.
vooral om dat het heerlijk weer is vandaag!
En uitgerekend nu moet ik ziek zijn:( helaas

Nog even ter informatie. De locatie is gewijzigd van "lopikerweg oost 66A te Lopik" naar "Bedrijfsweg 4 te Lopik". Dit in verband met aanwijzing door de gemeente. We schieten zodra het donker is.

Groeten team Royal

Vuurwerk presentend by Royal Fireworks®

Nog even ter informatie. De locatie is gewijzigd van "lopikerweg oost 66A te Lopik" naar "Bedrijfsweg 4 te Lopik". Dit in verband met aanwijzing door de gemeente. We schieten zodra het donker is.

Groeten team Royal

Vuurwerk presentend by Royal Fireworks®

Maak er een mooie show van vanavond Jeroen en tot snel!

Hier ut zelfde!
Keel Ontsteking.
heb er net codeine tabbeletjes voor gekregen.
Had er graag bij willen zijn.
vooral om dat het heerlijk weer is vandaag!
En uitgerekend nu moet ik ziek zijn:( helaas

Veel zieke mensen ondanks het mooie weer.

Ook beterschap gewenst.

Tis een demo met finale show

helaas alleen met "oude" producten.

bij de eerstvolgende demo van royal met nieuwe producten ben ik erbij.

Och de oude producten zijn ook de moeite waard hoor! Heb genoten vorig jaar! Stond wel aan de grond vastgevroren met mijn voeten, maar was heerlijk kruitsnuiven daar (maat van me stond daar in zijn t-shirtje :bonk:)

Iedereen heel veel plezier gewenst vanavond, hoop morgen al wat films te zien! :wink:

Net terug uit lopik. Vrij korte demo met de mooie "oude" producten. Zeer korte finale...dat was wel jammer maar van tevoren aangekondigd. Mooie producten gezien en ik zal filmpjes posten als ik ze op de pc heb. Wel lekker weer! Hahah

was vorigjaar dus wel anders in Oldenzaal? was toen een beetje te lange demo en geweldige finale.
ben benieuwd naar fimpjes

Jammer dat het vrij kort was.Het was in Oldenzaal een stuk meer en zeker was de finale mooier en langer.Zaten wel leuke producten bij.

Haha, ik stond al bij de Salmsteke te wachten... Had de locatiewijziging helemaal niet meer gezien :bonk:

Helaas niet even kunnen voor- en/of napraten vanwege rugpijn, maar was wel even leuk weer zo'n demo(tje). De meeste toppers wel voorbij zien komen. Iemand die weet welke nr. 16 was? Iemand die de schietlijst even kan uploaden hier?

En wat me verder opviel was dat de Hot Chains (geloof ik) geen salute finale meer had... Dit zouden ze ook aanpassen dacht ik, maar dan zou het dus nieuwe batch geweest zijn???

Ook wel grappig om te zien dat met name de kleine cakes omvielen > oftewel alleen nog 100 shots 30 mm blokken in Nederland toestaan tegen fatsoenlijke prijzen :p

Ook net weer thuis. Samen met mijn zoontje genoten van een aantal lekkere cakes en leuk opgebouwd naar de finale. Wel iets kort allemaal, maar dat wisten we van te voren en daar waren mijn verwachtingen ook naar. Ondanks dit vond ik het boven verwachting. En als mijn zoontje het mooi vind, vind ik het ook mooi en geniet ik net als hij!
Omdat mijn zoontje het toch wel spannend vindt allemaal heb ik verder weinig mensen gesproken, hij voelde zich prettiger in/bij de auto.
Na de show nog heel even een sapje wezen halen bij RF.
Leuk gedaan zo en bedankt dat we erbij mochten zijn.
Zal morgen wat filmpjes plaatsen.

...
De meeste toppers wel voorbij zien komen. Iemand die weet welke nr. 16 was? Iemand die de schietlijst even kan uploaden hier?
...

1 Jasmine 6,95
2 Sound of Stars 8,95
3 Big Rose 16,50
4 Fire Emblem 20,75
5 Royal Bonsai 21,75
6 House of Lightning 23,50
7 Burning Gears 23,50
8 Road to Sun 23,50
9 Sunflower 24,50
10 Imperial Orchid 27,75
11 Bursting Wheels 29,95
12 Playful Fairy 31,50
13 Colorful Palm Tree 35,00
14 Perfect Harmony 38,95
15 Iris de Magic 38,95
16 Flying Coal 39,95
17 Crackling Chemicals 39,95
18 Reign of Fire 39,95
19 Sparkling Machine 39,95
20 Exploding Box 41,95
21 Kingdom of Piece 41,95
22 Beautiful Leaves 46,95
23 Miraculous Lily 49,95
24 Silver Willow 54,95
25 Magic Tree 54,95
26 Fire Flower 65,00

* Finale *

Het was weer de moeite waard en een stuk minder ver rijden dan vorig jaar.

Ah kijk, dan was het dus niet de Hot Chains maar de Colorful Palm Tree, geen nieuwe batch dus > Mysterie opgelost :wink:

Edit: Trouwens wel opvallend dat bij de geschoten Beautifull Leaves de mines weer ontbraken... Wel mooie grote boeketten overigens!

Back
Bovenaan