Demonstratie 2011 royal fireworks

Jammer dat de films mislukt is ik stond naast je had zeker mooie fimpjes geweest,
dat soms potten omvallen kan gebeuren ook zetten je ze goed vast. heb zeker mooie potten gezien live is altijd toch mooier,ga zeker een paar bestellen.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe potten en ik hoop dat ze demo's zitten en hopelijk zijn de demo's ook in de buurt.

Vond het wel een mooie show maar het had eigenlijk wat meer moeten zijn.

Trouwens. Weersomstandigheden waren vrijwel perfect. Strakblauwe lucht met sterren en een klein maansikkeltje. Zo zie ik het ook graag 31-12. Alleen dan 18 graden kouder :p

chips wat jammer dat ik hier niet ben bij geweest .
ten eerste was ik dit gewoon vergeten .
en ten 2de was ik erg moe van het weekend .
ik moet dit soort dingen maar eens op gaan schrijven zo dat ik het niet vergeten kan .
ik hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad :)

Volledige HD-film, incl alle potten/cakes en finale volgt nog.
Hierbij vast het inmiddels veel besproken omvallen van de cake.
Gek genoeg zei mijn zoontje in de auto te willen blijven zitten, voor als het fout zou gaan, kon hij schuilen, toeval?
Maar gelukkig ging het goed en ik weet zeker dat RF alle veiligheidsmaatregelen genomen hebben...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volledige HD-film, incl alle potten/cakes en finale volgt nog.
Hierbij vast het inmiddels veel besproken omvallen van de cake.
Gek genoeg zei mijn zoontje in de auto te willen blijven zitten, voor als het fout zou gaan, kon hij schuilen, toeval?
Maar gelukkig ging het goed en ik weet zeker dat RF alle veiligheidsmaatregelen genomen hebben...

movie

Je hoort de galm van de burstknal erg goed op het laatst.
Netjes!

Ik ben het er helemaal mee eens dat je cakes altijd goed moet vastzetten.
Daarom is het ook mooi om te zien dat er steeds meer cakes komen met de kartonnen voetjes.
Iedereen bedankt voor de beelden.

Ben het niet met je eens. Er staat nergens op de gebruiksaanwijzing dat je het blokje moet vastzetten, dus de 'normale' consument zal er niet aan denken dit te doen, Ook ik heb vorig o&n moeten ervaren dat de kleinere cakes van Royal niet stabiel zijn en dat vind ik niet kunnen.

Hmmm ik was ook bij de demo maar veel potten vond ik te snel gaan hoorde je een prijs van 35 euro was die 25 shots zo snel weg en dat vind ik een minpunt.
Een tempo zoals stars over paris dat is lekker genieten.
Vind deze lijn ook niet zo leuk kwa afwisseling maar dat is ook maar een mening.
Verder wel leuk om weer ff wat potten te zien.

Hmmm ik was ook bij de demo maar veel potten vond ik te snel gaan hoorde je een prijs van 35 euro was die 25 shots zo snel weg en dat vind ik een minpunt.
Een tempo zoals stars over paris dat is lekker genieten.
Vind deze lijn ook niet zo leuk kwa afwisseling maar dat is ook maar een mening.
Verder wel leuk om weer ff wat potten te zien.

Lijn?
Royal heeft tot nu toe 3 lijnen en er zullen nog een aantal nieuwe producten verschijnen dit jaar.
Eerlijk gezegd vind ik Royal Fireworks één van de beste, zij hebben 1. een goede prijs/kwaliteit verhouding, 2. mooie effecten die ik nog niet ben tegengekomen.
Maar we hebben gewoon diversiteit aan meningen en dat kan ik alleen maar toejuichen. Verder ben ik niet hier geweest en vind het leuk om te horen dat de meeste het wel leuk vonden.

Ben het niet met je eens. Er staat nergens op de gebruiksaanwijzing dat je het blokje moet vastzetten, dus de 'normale' consument zal er niet aan denken dit te doen, Ook ik heb vorig o&n moeten ervaren dat de kleinere cakes van Royal niet stabiel zijn en dat vind ik niet kunnen.

Shinji,ik zou ze toch maar vastzetten.:cool: Altijd het zekere voor het onzekere nemen.:wink: Het zou wel, dat ben ik met je eens op de gebruiksaanwijzing moeten staan.:)

Bij deze mijn filmpje van de hele demo in HD, sorry van het geluid van de aggregaat, video is onbewerkt om het beste de volledige demo weer te geven dacht ik zo.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hieronder een aantal foto's van de demo van Royal Fireworks van afgelopen zaterdag.

img_3038_psd.jpg

img_3023_psd.jpg

img_3014_psd.jpg

img_3000_psd.jpg

img_2994_psd.jpg

img_2997_psd.jpg

img_2986_psd.jpg

img_2977_psd.jpg

Shinji,ik zou ze toch maar vastzetten.:cool: Altijd het zekere voor het onzekere nemen.:wink: Het zou wel, dat ben ik met je eens op de gebruiksaanwijzing moeten staan.:)

Hoi,

Bedankt voor de reactie, zijn we van op de hoogte en het probleem is opgelost! Je krijgt er n zak cement bij om vast te zetten hihi grapje,

De productie hiervan is aangepast!

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ik bedoel het anders dan ik het getypt hebt.
Ik ben het helemaal met je eens en zo bedoelde ik het ook.
Daarom geef ik er ook nog bij aan dat het mooi is om te zien dat er steeds meer cake's komen met de kartonnen flappen.

Lieve lezers beste freaks.

Er ontstaan nieuwe topics met het zelfde onderwerp.

Laten we het centraal houden is we zo overzichtelijk.

29-09-2012 vanaf 1930 zijn de deuren open voor detaillisten. Industriestraat 12 Losser.

29-09-2012 vanaf 21:00 uur zijn alle freaks en belangstellenden welkom op de BLEEK te Losser, na de demo kunnen jullie de showroom bezichtigen.

Hopelijk weer duidelijk.

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan