Demo Zwolle 10-12-2009

De finale zag er vanaf m'n balkon in ieder geval goed uit:D
Iemand hier die 'm van dichtbij heeft gezien?

Ik ben hier ook geweest top demo! Mijn video's zijn ook niet opgemaal gelukt moet ik zeggen. Ik stond nogal dicht bij waardoor ik niet de effecten goed op beeld kon krijgen. Daarnaast was me geheugen vol :s Verkeerde geheugenkaartje meegenomen XD Als er toch nog intresse is, kan ik ze als nog wel even posten! Kwaliteit is overigens wel goed :D

Ook maar eens kijken naar een statief :p Zal ook wel helpen XD

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Update 11-12 19:00
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Meer video's volgen morgen. Onder andere Memory, investigate, desert eagle, 7 steps en nog enkele andere cakes!

Laatst bewerkt:
Mooie filmpjes man, goede kwaliteit! Was toch wel benieuwd naar die 30 celebration cake van harry. En Super cake was ik ook wel weer benieuwd naar, stond me alleen nog bij dat ik um altijd heel mooi vond, haha.
Jammer trouwens van het introfilmpje, erg irritant.

Bedankt :D Het intro filmpje kan niet aan ieder zijn wens voldoen. Wij hebben voor deze gekozen. Het gaat om het filmpje. Intro is bijzaak. Normaal hebben we ook nog stukje intro als afsluiting. Dit heb ik vervangen door het copyright fragment!

Zal vanavond nog enkele video's posten en morgen de rest! Het uploaden naar youtube duurt nog al lang.

Mooie filmpjes man, goede kwaliteit! Was toch wel benieuwd naar die 30 celebration cake van harry. En Super cake was ik ook wel weer benieuwd naar, stond me alleen nog bij dat ik um altijd heel mooi vond, haha.
Jammer trouwens van het introfilmpje, erg irritant.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Nog niet verwerkt op youtube!
+ YouTube Video

Dit zijn de video's. Helaas niet alles kunnen filmen omdat ik verkeerde geheugenkaart heb mee genomen XD Een les voor de volgende keer.

Jan-Willem, bedankt voor de films van deze demo.
Het valt mij op dat de HR lijn cake,s bevatten die beslist geen omlabelingen zijn van andere Hardix-collecties/producten.
Stuk voor stuk goede cake,s uit de eigen lijn van Harry Regelink, vooral van Venon ben ik gecharmeerd.
Best wel jammer daarom dat je deze cake,s alleen in Zwolle kunt krijgen.

Bedankt voor je reactie. De venon is idd heel erg mooi. Mooie horsetails die ook wel lang blijven hangen opzich!
Jan-Willem, bedankt voor de films van deze demo.
Het valt mij op dat de HR lijn cake,s bevatten die beslist geen omlabelingen zijn van andere Hardix-collecties/producten.
Stuk voor stuk goede cake,s uit de eigen lijn van Harry Regelink, vooral van Venon ben ik gecharmeerd.
Best wel jammer daarom dat je deze cake,s alleen in Zwolle kunt krijgen.

Back
Bovenaan